CAO voor het Carrosseriebedrijf

CAO voor het Carrosseriebedrijf

RAI Vereniging en BOVAG voeren samen de CAO-onderhandelingen voor de CAO voor het Carrosseriebedrijf, één van de CAO’s in de Metaal en Techniek. Sectie RAI CarrosserieNL werkt daartoe nauw samen met BOVAG. Ter voorbereiding en begeleiding van de CAO is er een gezamenlijke sociale commissie.

De voorzitter van de sociale commissie vertegenwoordigt RAI Vereniging en BOVAG in het Federatie Werkgevers­organisaties Techniek (FWT). De FWT voert namens de leden onderhandelingen voor het afsluiten van de vijf CAO’s voor de Metaal & Techniek, waaronder onze CAO.
De CAO’s in de Metaal en Techniek zijn grotendeels gelijkluidend en vormen tezamen, gemeten naar het aantal werknemers dat onder de CAO’s valt, de grootste CAO in de marktsector van Nederland (circa 27.500 ondernemingen met circa 330.000 werknemers).

Door middel van de nieuwsberichten in het dossier Personeel en Instroom houden wij u op de hoogte van ontwikkelingen.

Hieronder kunt u verschillende CAO's downloaden.

Relevante downloads