Werkbezoek RAI Aftermarket

Geachte RAI Aftermarket Netwerk,

In het kader van ‘leden bezoeken leden’ nodigen wij u graag uit voor een inspirerend werkbezoek bij Van der Ven, AVT en Terlouw.

Van der Ven, AVT en Terlouw heten u van harte welkom. Voor een kijkje in de praktijk. Met bedrijfs­rondleiding en inhoudelijke presentatie.

Het belooft een boeiende dag te worden waar we dieper ingaan op actuele trends en ontwikkelingen in de automotive aftermarket. Met volop gelegenheid om kennis te vergaren, ideeën uit te wisselen en nieuwe relaties te leggen.

Programma werkbezoek woensdag 12 juni 2024

13.00 uur: Ontvangst Van der Ven Roosendaal (Ettenseweg):
Demontage en recycling van elektrische en hybride voertuig­en in de praktijk. Opschalen van hergebruik/gebruikte/herbruikbare onderdelen. Initiatiefnemer van Green Used Parts en partner van Koskamp initiatief Greentech.
15.00 uur: Ontvangst AVT Roosendaal (Steenovenstraat):
Truck & trailer onderhoud, reparatie en service in de praktijk. Met trends en ontwikkelingen op het gebied van elektrische voertuig­en, reman (remanufacturing) en revisie.
16.30 uur: Vertrek per eigen vervoer naar Terlouw Mijnsheerenland (raadhuislaan)
17.00 uur: Ontvangst Terlouw Mijnsheerenland (raadhuislaan):
Revisie en reparatie van accupakketten in de praktijk. Met diagnose aan EV en hybride. En natuurlijk diesel revisie en diagnose.
18.30 uur: Afsluitend hapje en drankje (BBQ of buffet)
20.30 uur: Afsluiting en file vrij op weg naar huis

Mogen we u verwelkomen? U kunt uw aanmelding doorgeven vóór 5 juni via onderstaande button.

Inschrijven voor het Werkbezoek

We kijken uit naar uw komst en vruchtbare uitwisseling van inzichten.

Met vriendelijke groet,
Jeroen van de Braak (RAI Aftermarket)