Ga zaterdag 18 mei 2024 mee naar Spa Classic in België!

Spa Classic is een van de grootste evenementen voor klassieke autosport fans. Het biedt een geweldige sfeer waarin je de beroemdste historische race­auto's in actie ziet. Ook de paddocks zijn van dichtbij te bewonderen.

Ga met ons mee! Natuurlijk ben je welkom om ook een zakenrelatie, vriend of partner mee te nemen.

• 09:30 Spa Classic
    We verzamelen voorbij ingang "Ster" van Circuit de Spa-Francorchamps (gebruik parking P2 of P3) (Je mag ook later aansluiten)
  • 16:30 Apéro time
    Op wandelafstand van het stadscentrum van Spa
  • 18:00 Diner bij Le Palmares
    In het stadscentrum van Spa

Je bent niet verplicht om de hele dag mee te gaan, dus je kunt kiezen wat je wil.

Opmerkingen

• Onkosten zijn niet inbegrepen (tickets, parkeren, lunch, drankjes, diner, etc.)
  • Je kunt je ticket kopen op het circuit of online.
  • Parkeerkosten zijn € 12.
  • Voor het diner is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Deze worden toegewezen "wie het eerst komt, het eerst maalt".
  • Als je niet de hele dag beschikbaar bent, is dat prima: je kunt later komen of het diner overslaan - aan jou de keus! We maken een WhatsApp-groep aan met alle deelnemers, zodat we de hele dag verbonden blijven.
  • Dit is een gezamenlijk evenement met Agoria Technology Club, dus je kunt ook netwerken met hun leden.