EIA en MIA/Vamil, het belangrijkste nieuws voor 2024

• secties:Alle secties
  • soort inhoud:Nieuwsbericht
  • datumPublished on

De nieuwe EIA en VAMIL/MIA regeling voor 2024 is gepubliceerd. Hierbij kunnen ondernemers die onder de Inkomsten­belasting of vennootschap­belasting vallen gebruik maken van subsidies voor investeringen in o.a. transportmiddelen, duurzame energie en bedrijfs­gebouwen. Er zijn veel wijzigingen ten opzichte van 2023, ingegeven door gewijzigde inzichten en door Europese wet- en regelgeving. Hieronder een opsomming van de belangrijkste wijzigingen van bestaande regelingen en nieuwe + vervallen regelingen.

EIA en MIA/Vamil, het belangrijkste nieuws voor 2024

Exclusieve content

Dit artikel lezen?

RAI Vereniging zet bepaalde content vrij voor leden, deze content is niet beschikbaar voor niet-leden. Om hier toegang tot te krijgen is een account of inlog benodigd.

Al lid

Ben jij al lid van onze organisatie? Log dan in om direct toegang te krijgen!

Inloggen Registreren

Nog geen lid?

Maar wil je wel graag lid worden van onze community en branche­organisatie voor mobiliteit?