Terugblik Technisch Overleg Bedrijfs­voertuig­en 22 maart

Vrijdag 22 maart vond een Technisch Overleg Bedrijfs­voertuig­en (TOB) plaats. Ruim 70 aanwezigen in het RAI gebouw in Amsterdam en 50 online deelnemers uit de carrosserie- en trailerbouw maar ook uit de lichte- en zware bedrijfs­wagens kregen een vol programma voorgeschoteld. Van Zero emissie zones tot GRS-2, van tachograaf tot laadinfra en nog veel meer actuele thema's passeerden de revue. De meest aansprekende zaken zoals VECTO voor opleggers en aanhang­wagens welke 1 juli start en WLTP / BPM welke een fors deel van de branche al maanden in zijn greep heeft kwamen uitgebreid aan de orde.

Terugblik Technisch Overleg Bedrijfsvoertuigen 22 maart

Exclusieve content

Dit artikel lezen?

RAI Vereniging zet bepaalde content vrij voor leden, deze content is niet beschikbaar voor niet-leden. Om hier toegang tot te krijgen is een account of inlog benodigd.

Al lid

Ben jij al lid van onze organisatie? Log dan in om direct toegang te krijgen!

Inloggen Registreren

Nog geen lid?

Maar wil je wel graag lid worden van onze community en branche­organisatie voor mobiliteit?