Nederlandse ondernemers met Holland House op MIMS Automechanika Moskou

30 augustus 2018

ABS, BSG Auto Parts en NRF presenteren zich gezamenlijk op de vakbeurs MIMS Automechanika Moskou met het ‘Holland House’.

De beurs vindt plaats van 27 tot 30 augustus. RAI Vereniging, belangenbehartiger voor de rijwiel- en automobielindustrie, heeft het Holland House-concept opgezet en vergezelt de bedrijven tijdens de driedaagse beurs.

Jeroen van de Braak, manager van de sectie Aftermarket RAI Vereniging: “We zetten steeds vaker in op de organisatie van collectieve stands op internationale beurzen. Wij willen hiermee de dienstverlening voor onze leden verhogen. Voordeel van collectieve stands voor de leden is dat de kosten voor deelname aan de beurs lager zijn. Daarnaast wordt voor hen veel werk uit handen genomen en gezamenlijke exposure gegenereerd, met als middelpunt het Holland House.”

Holland House concept

Het Holland Paviljoen waarin ABS All Brake Systems BVBSG Auto Parts en Nederlandse Radiateuren Fabriek BV NRF zich presenteren heeft een echt Hollandse ‘look and feel’ met oranje als basiskleur. Hierdoor springt de stand in het oog in een grote beurshal. De drie toeleveranciers vertegenwoordigen Nederland gezamenlijk. De individuele identiteit van de deelnemers blijft zichtbaar doordat zij elk hun eigen deelstand inrichten. Het Holland House concept is ook gebruikt bij de recente deelnames aan de Automechanika Dubai, Equip Auto in Parijs, IAA in Frankfurt, IAA Hannover en BAUMA in München. De stand van RAI Vereniging op MIMS staat dit jaar op een van de meest prominente en centrale plekken in het beursgebouw, namelijk op F161 in het Forum.

Netwerkborrel op 29 augustus

Op de derde dag van de MIMS organiseert de RAI Vereniging voor genodigden een netwerkborrel. Bezoekers zijn van harte welkom om een drankje in het Holland House te komen nuttigen op 29 augustus tussen 16:30-18:00 uur.