MobiliteitsRAI zet volgende stap op 24 & 25 september 2019

6 juni 2018

Op 24 en 25 september 2019 komen de belangrijkste spelers in de mobiliteitswereld bij elkaar in RAI Amsterdam tijdens de tweede versie van de MobiliteitsRAI. Tijdens het tweedaagse congres en expo gaan overheden, vervoerders, verladers en leveranciers met elkaar in gesprek over de toekomst van het goederen- en personenvervoer en presenteren de nieuwste producten en diensten. De inschrijving voor deelname start op 20 juni aanstaande.

MobiliteitsRAI

Congres

“Het mobiliteitslandschap ontwikkelt zich in een razend tempo. Voor ondernemers en overheden geldt dat zij elkaar steeds meer nodig hebben om realistische doelstellingen te kunnen maken en te halen,” aldus RAI Vereniging voorzitter Steven van Eijck. “Een platform als de MobiliteitsRAI verbindt, inspireert en is daarom de plek bij uitstek om met elkaar in gesprek te gaan en oplossingen te vinden voor efficiënt, duurzaam en veilig vervoer.” Tijdens het tweedaagse congres wisselen plenaire presentaties, paneldiscussies, toekomstvisies, netwerkdiners en workshops rondom het zwaar en licht goederentransport en personenvervoer elkaar af.

Expo

In tegenstelling tot de vorige editie, ligt de focus van het expo niet op het tentoonstellen van veel producten, maar meer op het faciliteren van klant-relatiecontact. Deelnemende bedrijven kunnen kiezen uit compleet ingerichte hospitality units in drie verschillende groottes. Er is ruimte voor 120 deelnemers. Naast de hospitality units is er beperkt ruimte voor het fysiek presenteren van producten. In het hart van de expo komt een start-up plein, waar nieuwkomers in de sector zich presenteren. Vanaf 20 juni aanstaande kunnen bedrijven op mobiliteitsrai.nl inschrijven voor zowel expo als congresmogelijkheden. Bij inschrijven voor 1 oktober 2018 profiteren bedrijven van een aantrekkelijke vroegboekkorting.

Over de MobiliteitsRAI

De MobiliteitsRAI is een nieuw zakelijk platform voor professionals actief in en om de mobiliteitswereld en wordt tweejaarlijks georganiseerd door RAI Amsterdam en RAI Vereniging. Het tweedaagse event verrijkt, daagt uit en behandelt actuele vraagstukken, nieuwe ontwikkelingen, trends en regelgeving. MobiliteitsRAI 2019 wordt gehouden op 24 en 25 september 2019 in RAI Amsterdam. Meer informatie is te vinden op www.mobiliteitsrai.nl. De MobiliteitsRAI is ook te volgen via Twitter.

Meer informatie: Floris Liebrand