Nieuwe aanvragen lidmaatschap RAI CarrosserieNL

15 januari 2020

Vriesoord Trucks BV en Lacom Cranes & Supplies BV hebben het lidmaatschap van RAI CarrosserieNL aangevraagd. Wij stellen hen graag kort aan u voor.

Vriesoord Trucks BV in s’-Hertogenbosch is actief de in- en verkoop en verhuur van nieuwe en gebruikte trucks, opleggers, bedrijfswagens en materieel. Ook kunnen klanten bij hen terecht voor reparatie en onderhoud van trucks, opleggers en (laad)kranen.

Lacom Cranes & Supplies BV in Budel zet sinds eind 2019 de productie van KHC verrijdbare autolaadkranen voort. Lacom combineert in deze onderneming de expertise van oud-medewerkers van Kluitmans TCE & KHC met hun eigen royale ervaring als machinefabriek.

Indien vóór woensdag 29 januari a.s. geen bezwaren tegen toelating ontvangen zijn (carrosserienl@raivereniging.nl ), wordt aan het hoofdbestuur een bindende voordracht gedaan de aanvrager toe te laten tot het lidmaatschap. Bezwaarschriften moeten op grond van artikel 6.3 van de statuten met redenen omkleed zijn.

Tom van Steijn
Sectiemanager RAI CarrosserieNL