Jaaroverzicht 2019 : "Mobiliteit van morgen, start vandaag"

17 januari 2020

Als gezaghebbende vertegenwoordiger van de mobiliteitsindustrie in de volle breedte, legt RAI Vereniging de lat telkens een stukje hoger. Het afgelopen jaar was RAI Vereniging intensief betrokken bij het Klimaatakkoord en samen met de partners uit de Mobiliteitsalliantie werd het Deltaplan Mobiliteit gelanceerd, dat inmiddels leidraad is voor kabinetsbeleid. Doel is om Nederland zo in beweging te houden. Want "Mobiliteit van morgen", het thema van dit Jaaroverzicht, "start vandaag."

Het mooie is dat dit daadwerkelijk meetbaar is en dat het er op lijkt dat RAI Vereniging wat dat betreft de juiste weg bewandelt. Iedere twee jaar wordt de effectiviteit van en de waardering voor onze activiteiten bij de voornaamste stakeholders – media en politiek – gepeild en vindt er een ledentevredenheidsonderzoek plaats. Het is verheugend en stimulerend om vast te stellen dat bij alle drie de onderzoeken een positieve trend te zien is.

U kunt het Jaaroverzicht hieronder online lezen en onderaan deze pagina downloaden.

Cees Boutens
Manager Externe Betrekkingen