Schrijf nu in voor de Fiets Innovatie Awards 2020!

11 november 2019

De verkiezing voor de Fiets Innovatie Awards gaat weer van start! We nodigen u van harte uit mee te doen aan de verkiezing voor 2020. De uitreiking van de Fiets Innovatie Awards vindt plaats op vrijdag 28 februari 2020 tijdens de opening van de fietsbeurzen Bike Motion Benelux en E-bike Xperience in Utrecht.

Fiets Innovatie Award

Productinnovaties
De Fiets Innovatie Awards zijn in het leven geroepen om nieuwe, innovatieve producten en toepassingen op het gebied van fietsen extra onder de aandacht te brengen van het publiek. Heeft u een fiets(accessoire) of innovatie, aarzel dan niet en schrijf gelijk in!

Uitsluitend fietsproducten die niet eerder dan januari 2019 nieuw of substantieel vernieuwd op de markt zijn gebracht, komen in aanmerking voor de toekenning van een Fiets Innovatie Award 2020.

Inschrijven
U kunt uw inzendingen zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk 31 januari 2020 aanmelden. Inzendingen dienen uiterlijk 6 februari 2020 beschikbaar te zijn voor jurering.

Exposure
De winnaars van de Fiets Innovatie Awards 2020 kunnen rekenen op veel exposure:

• winnaars en genomineerden worden tijdens de opening van de beurs bekendgemaakt
  • winnaars krijgen eigen display op een centrale plek op de beursvloer: hiermee kunnen zij zich presenteren op de grootste consumentenfietsbeurs met 50.000 bezoekers én 3.000 vakbezoekers
  • vermelding van genomineerden en winnaars in een persbericht van RAI Vereniging
  • vermelding op de websites www.raivereniging.nl en www.fietsawards.nl
  • vermelding in nieuwsbrieven van RAI Vereniging en social media
  • genomineerden en winnaars kunnen de logo’s gebruiken in alle communicatie

Er worden vier Fiets Innovatie Awards uitgereikt. Indien er aanleiding voor is, heeft de jury ook de mogelijkheid om een ‘Golden Award’ toe te kennen.

Meer informatie
Wij zien met grote belangstelling uw inschrijving(en) tegemoet. U kunt uw innovatie inschrijven via de website www.fietsawards.nl. Heeft u vragen? Aarzel dan niet contact op te nemen met Marianne Kremer, m.kremer@raivereniging.nl of 020-5044942.

Voor deelname aan de beurzen Bike Motion Benelux en/of E-bike Xperience kunt u contact opnemen met Sanne van Heteren, sanne.van.heteren@jaarbeurs.nl of 06 517 314 97.

Marianne Kremer
Secretaresse