3e ledenvergadering van RAI Aftermarket + 8e Nationaal Aftersalescongres

14 november 2019

De leden van de sectie RAI Aftermarket nodigen wij van harte uit voor de 3e ledenvergadering van RAI Aftermarket op woensdag 11 december 2019 van 11.00 uur-13.00 uur in het BOVAGhuis te Bunnik.

Dan bespreken we samen de belangrijkste resultaten van het afgelopen jaar en blikken we graag vooruit op de uitdagingen die ons te wachten staan. Op de agenda staan onder meer Data Delen, Technische Informatie, APK, Marktonderzoek, Bestuursverkiezing, Onderwijs en Arbeidsmarkt.

Aansluitend zijn de deelnemers aan de vergadering vanaf 13.00 uur van harte welkom in STUDIO A12 te Bunnik voor het 8e Nationaal Aftersalescongres. De hiervoor benodigde toegangskaart wordt u kostenloos aangeboden door RAI Aftermarket.

Tijdens het congres wordt uitvoerig ingegaan op de invloed van ‘data en digitalisering’ op de markt van reparatie en onderhoud. Met medewerking van prominente spelers uit de Nederlandse Automotive Aftermarket.

Het sprekersprogramma is inmiddels helemaal rond. Onze voorzitter Johan van der Hoeven beantwoordt als spreker tal van vragen bij het thema 'De blackbox Brussel, de strijd om de aftersalesklant'. Dus: Wat gebeurt er op internationaal niveau? Hoe traineren de autofabrikanten de afspraken die de EU en het onafhankelijke kanaal hebben gemaakt? Waarom is het zo belangrijk dat alle spelers – onderdelendistributeurs, grossiers, equipmentleveranciers, autoserviceketens, schadeherstelbedrijven, autobedrijven uit de onafhankelijke bedrijfskolom en zelfs merkdealers, voor een vrije stroom voertuig- en klantendata moeten ijveren?

Gisteren publiceerde AFCAR een Manifest over bovenstaand onderwerp.

Na aanmelding ontvangt u een bevestiging. Een week voor aanvang volgt bijbehorende agenda en vergaderstukken. Het volledige congresprogramma vindt u hier.

11.00 : Ontvangst in het BOVAGhuis (Atrium)
11.30 : Start 3e ledenvergadering RAI Aftermarket (Auditorium 0.31
12.30 : Nu we er toch zijn; lunch
13.00 : Vertrek naar STUDIO A12 te Bunnik
14.00 : Start 8e Nationaal Aftersalescongres

Aanmelden

Aanmelden voor de ledenvergadering en congres kan uiterlijk 5 december met onderstaande button. Geeft u hierbij s.v.p. specifiek aan of u ook het congres wilt bezoeken. Alleen dan ligt de speciale toegangskaart voor u klaar na afloop van de ledenvergadering.

We verwelkomen u graag op 11 december!

Jeroen van de Braak
Sectiemanager RAI Aftermarket