Inschrijving collectieve deelname IAA Hannover 2020

12 november 2019

Het is inmiddels een bekende activiteit van RAI CarrosserieNL; het Holland Paviljoen op de IAA in Hannover. Zo ook in 2020!

De IAA is 's werelds meest toonaangevende platform voor transport, logistiek en mobiliteit.

Van donderdag 24 t/m woensdag 30 september 2020 (een dagje korter dan gebruikelijk), trekt een groot internationaal publiek weer langs de stands die een meer dan compleet overzicht geven van alles wat er te krijgen is op het gebied van lichte en zware bedrijfswagens, bestelbussen, bussen, opleggers en aanhangwagens en onderdelen en diensten.

Formule Holland Paviljoen

De leden krijgen de unieke mogelijkheid deel te nemen aan het inmiddels welbekende Holland Paviljoen van RAI CarrosserieNL. U krijgt de gelegenheid uw eigen bedrijf te presenteren op een minimale stand van 25 m2 van het Holland paviljoen. Er is uiteraard ook ruimte voor uw voertuigen of andere producten. Meer vierkante meters aanvragen is geen probleem, echter het aantal gaat in overleg.

Daarnaast heeft u de beschikking over meubilair, berging en een gezamenlijke grote facility ruimte met royale bar, zitjes, hostessen en barista. Het Holland Paviljoen van de RAI CarrosserieNL is centraal gelegen in de beurshal. Wanneer u binnen een ruimte heeft gereserveerd is het ook mogelijk een stukje op het buitenterrein voor de hal te reserveren.

Voordelen collectieve stand

• Geen rompslomp; wij regelen organisatie en standbouw
  • Lagere kosten
  • Een all-inclusive prijs (o.a. organisatie, standbouw, catering, elektriciteit, tapijt en bediening)
  • Extra exposure; een grote professionele stand
  • Een uitstekende ontmoetingsplaats, heel veel aanloop
  • Hollandse uitstraling (Nederland staat bekend om het leveren van goede kwaliteit)
  • De welbekende Holland Borrel en andere activiteiten op het paviljoen om nog meer aanloop te genereren.

Wanneer er behoefte bestaat aan ruimte op het buitenterrein, naast uw deelname op de collectieve stand binnen, is dit zeker mogelijk. Op het buitenterrein zijn in principe geen verdere faciliteiten aanwezig. U kunt gebruik maken van de faciliteiten binnen. Wees tijdig met aanmelden om een prachtige plaats vlakbij de stand te kunnen bemachtigen.

Kosten

De kosten voor deelname aan de collectieve stand kunt u terugvinden op het aanmeldingsformulier dat hieronder voor leden te downloaden is.

Aanmelden

U kunt door middel van het aanmeldingsformulier uw deelname aan de stand kenbaar maken. Indien u bepaalde wensen heeft voor de standinrichting van uw deel, of als u meer oppervlakte wenst, kunt u dit ook op het formulier aanvragen.

Wilt u het formulier zo spoedig mogelijk en uiterlijk 14 november, aan ons retourneren? Des te eerder uw wensen kenbaar zijn (ook voor buitenterrein) is de kans groter dat wij dit bij de beurs kunnen regelen.

Deelnemersbijeenkomst

Voor de deelnemers staat er in januari de eerste deelnemersbijeenkomst op de planning. Vooraf willen graag de mogelijkheden presenteren.

Verschillende bedrijven hebben al aangegeven te willen deelnemen aan de RAI stand. Wij gaan er dan ook van uit dat er voldoende belangstelling is voor een collectieve stand. Mocht dit uiteindelijk toch niet lukken, zijn wij, gezien het financiële risico, helaas genoodzaakt ons terug te trekken.  Wij zullen u hier dan uiteraard ruim op tijd over informeren.

Interesse?

Voor meer informatie over de IAA 2020 kunt contact opnemen met Ilse Bartels of Remco Tekstra (contactgegevens hiernaast).

Ilse Bartels
Eventcoördinator