Vakreis RAI Aftermarket Automechanika Shanghai

14 november 2019

Over twee weken is het zover, van 29 november t/m 4 december reist een delegatie vanuit RAI Aftermarket naar Shanghai. Het volledige reisschema is rond. We zijn onder meer te gast bij BOSCH en MPM en bezoeken dé grootste Automotive Aftermarket vakbeurs van China; de Automechanika Shanghai 2019.

We bezoeken daar op dinsdag 3 december de beurs Automechanika, zijn op maandag 2 december te gast bij BOSCH (R&D-centrum Suzhou en productie van o.a. remdelen). De dag ervoor, op zondag 1 december worden we ontvangen bij MPM (bezoek aan dealervestigingen en werkplaatsbezoeken). Dan wordt uiteraard ook de stad (met ruim 23 miljoen inwoners de grootste stad van China), met haar cultuur en bezienswaardigheden, niet vergeten.

Automechanika Shanghai

Dé vakbeurs voor de automotive aftermarket in China. Net als de ons bekende Automechanika in Frankfurt maar dan groter, uitdagender en op een te gekke locatie in Shanghai. Als hotel kiezen we voor het Hyatt Place Shanghai Hongqiao CBD. Een modern en relatief nieuw hotel. Centraal gelegen voor de activiteiten en locaties in het reisprogramma.

BOSCH-dag is rond

Op maandag 2 december bezoeken we twee fabrieken van BOSCH in Suzhou. Met begeleiding door onze gastheren Andreas Mayer en Rene Heidt bezoeken we productiefaciliteiten voor onder meer ABS- en ESP-systemen, krijgen we presentaties over trends en ontwikkelingen in de Chinese aftermarket en bezoeken we een speciale R&D-productiefaciliteit over ‘industry 4.0’.

We zijn BOSCH zeer erkentelijk voor hun support en ondersteuning, waardoor het belooft een meer dan interessante dag te worden.

Volledig reisschema

Jeroen van de Braak