Extra exposure voor de genomineerden en winnaars FietsAwards 2019

21 januari 2019

Wilt u met uw winnende fiets of innovatie ook zichtbaar zijn op Bike Motion en de mediakanalen van RAI Vereniging? Doe dan mee aan de FietsAwards 2019!

Fiets van het Jaar

Dit jaar is er extra exposure voor de genomineerden en winnaars

De winnaars én genomineerden van de Fiets van het Jaar verkiezingen kunnen dit jaar, mede door de samenwerking met Bike MOTION, rekenen op veel exposure.

Niet alleen tijdens de periode voorafgaand aan de uitreiking, maar ook tijdens de beurs krijgen genomineerden en winnaars alle aandacht:

• winnaars worden tijdens de opening Bike Motion op 1 maart 2019 bekend gemaakt
  • winnaars krijgen eigen display op een centrale plek op de beursvloer: hiermee kunnen zij zich presenteren op de grootste consumentenfietsbeurs met 50.000 bezoekers én 3.000 vakbezoekers
  • winnaars krijgen een speciale vermelding in de bedanknieuwsbrief na de beurs (t.w.v. 850 euro)
  • genomineerden in de categorieën racefiets en MTB van het jaar worden genoemd in alle mediakanalen van Bike MOTION: www.bikemotionbenelux.nl (150.000 bezoekers), social media (Facebook met 20.000 volgers) en nieuwsbrief (95.000 ontvangers)
  • genomineerden in de categorieën racefiets en MTB van het jaar krijgen speciale naamsvermelding op de plattegrond van de beurs (t.w.v. 450 euro)
  • genomineerden in de categorieën racefiets en MTB van het jaar worden opgenomen in de beursaankondiging (magazine). Dit wordt verspreid onder 70.000 sportieve fietsers (t.w.v. 1000 euro)
  • genomineerden in de categorie E-bike van het jaar worden genoemd in alle mediakanalen van E-bike Xperience
  • vermelding van genomineerden en winnaars in een persbericht van RAI Vereniging
  • vermelding op de websites www.raivereniging.nl en www.fietsawards.nl
  • vermelding in nieuwsbrieven van RAI Vereniging en social media
  • genomineerden en winnaars kunnen de logo’s gebruiken in alle communicatie

Schrijf nu in voor de Fietsverkiezing 2019!

De Fietsverkiezing bestaat uit de Fiets van het Jaar, de E-bike van het Jaar, de Speed E-bike van het Jaar, de Racefiets van het Jaar en MTB van het Jaar. De uitreiking vindt plaats op 1 maart 2019 tijdens de opening van de fietsbeurzen Bike MOTION Benelux en E-bike Xperience in Utrecht. Tegelijk worden ook de Bike MOTION Awards uitgereikt.

Heeft uw fiets de X-factor?

Ook dit jaar zal de vakjury bij het beoordelen extra aandacht besteden aan de ‘X-factor’ van de fietsen. Zo wil de jury een breed scala aan verschillende soorten fietsen voor de verkiezing bij elkaar krijgen. Bent u een fabrikant of importeur van een fiets en u wilt ‘de beste zijn’ in 2019? Schrijf dan zo snel mogelijk in!

De jury bestaat dit jaar uit een vakjury en voor de sportieve fietsen wordt deze aangevuld met bezoekers van Bike MOTION.

Inschrijven

U kunt uw inzendingen uiterlijk 21 januari 2019 aanmelden. Inschrijven kan via de website van de Fiets Awards (www.fietsawards.nl), d.m.v. het digitale inschrijfformulier. De inzendingen moeten uiterlijk 28 januari 2019 beschikbaar zijn voor jurering.

Meer informatie

Wij zien met grote belangstelling uw inschrijving(en) tegemoet. Heeft u vragen? Aarzel dan niet contact op te nemen met Marianne Kremer, m.kremer@raivereniging.nl of 020-504 49 42.

Voor deelname aan de beurzen Bike MOTION en/of E-bike Xperience kunt u contact opnemen met Tim Hidden, tim.hidden@jaarbeurs.nl of 06-10929397.