Save the date: 7 november, The Mobility Shift

24 augustus 2018

Kunstmatige intelligentie, big data, connectiviteit, 3D printing, autonoom rijden e.a.. De toekomst van de mobiliteit wordt beïnvloed door een veelheid van nieuwe ontwikkelingen die in rap tempo ons leven en onze samenleving radicaal veranderen.

De traditionele scheiding van allerlei vakgebieden wordt steeds vager. Welke impact hebben deze ontwikkeling op de manier waarop wij in de toekomst mensen en goederen vervoeren? En bovenal, welke kansen liggen hier voor de Nederlandse mobiliteitsindustrie?

The Mobility Shift

Om deze thema’s met u te bespreken en u mee te nemen in de nieuwste ontwikkelingen, organiseert RAI Vereniging een nieuw concept: The Mobility Shift.

Tijdens dit unieke event hebben wij diverse experts en opinieleiders uitgenodigd om u te inspireren en te prikkelen. Korte, pakkende speeches van sprekers werkzaam bij organisaties als Mobotic, MX3D, PostNL en meer vormen het sprekersprogramma van deze middag. Maar niet alleen kunt u luisteren naar deze vernieuwers, er is uiteraard volop ruimte om buiten het sprekersprogramma om met elkaar te netwerken.

We nodigen u en uw collega's van harte uit om deel te nemen aan The Mobility Shift. Noteer 7 november alvast in uw agenda! Toegang tot The Mobility Shift is gratis.

• Datum: 7 november
  • Waar: Gooiland, Hilversum
  • Tijd: 13.00 uur

Voorafgaand aan The Mobility Shift vindt de ALV van RAI Vereniging plaats.