Mis het niet: Uitreiking Fiets Awards 2018

19 februari 2018

Op vrijdag 2 maart worden de winnaars bekend gemaakt van de verkiezingen: Fiets van het Jaar, E-bike van het Jaar, Speed E-bike van het Jaar, Racefiets van het Jaar, MTB van het Jaar en de Fiets Innovatie Awards. Nu kunt u alvast een video kijken van de genomineerde inzendingen.

Dat gebeurt tijdens de opening van de fietsbeurzen Bike MOTION, E-bike Xperience en Fiets en Wandelbeurs in de Jaarbeurs in Utrecht.

Vanaf 9.30 uur is de ontvangst, om 10 uur begint het programma.

Naast de uitreiking van de Fiets Awards van RAI Vereniging, worden ook de Bike MOTION Awards en de Fietsroute van het Jaar uitgereikt. De pesentatie is in handen van Jan van der Meulen van Sportconnection; de prijzen worden uitgereikt door Steven van Eijck, algemeen voorzitter RAI Vereniging.

Verkoopcijfers 2017
Uiteraard presenteert Wouter Jager, voorzitter van de sectie Fietsen, de verkoopcijfers 2017.

Het programma eindigt rond 12 uur.

Aanmelden
U kunt zich aanmelden door een e-mail te sturen aan Marianne Kremer. U krijgt nog een bevestigingsmail met het volledige programma en informatie over de locatie en parkeergelegenheid. Het bijwonen van de uitreiking van de ‘Fiets Awards 2018’ als gast van RAI Vereniging is gratis.

Jurering in beeld
De organisatie van de Fietsawards is heel veel dank verschuldigd aan de juryleden die hun ervaring en deskundigheid hebben ingezet om een afgewogen selectie voor de fietsverkiezingen te maken. Terugkijken naar de jurering en nog veel meer beeldmateriaal en uitgebreide informatie over de genomineerden, vindt u op www.fietsawards.nl.