JCG Business Club jaarfeest 2017: geslaagd netwerk en goed feest!

21 november 2017

De JCG is een serieuze club. Dat is de opdracht die het bestuur met enthousiasme probeert in te vullen. Maar één keer per jaar wordt met even zoveel enthousiasme van deze ‘regel’ afgeweken: het JCG jaarfeest.

Van oudsher het hoogtepunt voor veel jonge managers die binnen JCG een uitstekend netwerk vinden in onze branche.

Afgelopen zaterdag was AHOY het podium voor de Night Of The Proms 2017. Voor degenen die dat de afgelopen 20 jaar nog niet hebben bezocht: een keur aan artiesten passeert de revue daarbij begeleid door een filharmonisch orkest. Ook komt er zo nu en dan een beetje populair klassiek voorbij, en dat resulteert met een goed gezelschap in een geslaagd event. En ook deze avond waren alle ingrediënten aanwezig: artiesten (o.a. een fenomenale Joss Stone en een goede Douwe Bob), een uitstekend gezelschap (een kleine 20 JCG-ers-met-partner) en uitstekende gastheren en -vrouwen bij Ahoy Rotterdam. En dus was het resultaat er ook naar: tussen alle gezelligheid en muziek door werden er leuke nieuwe contacten gelegd en bestaande weer aangehaald. Nieuwe gezichten van RAI CarrosserieNL maakten het plaatje af terwijl de DJ op de afterparty nog een groot deel naar de dansvloer wist te bewegen.

Moraal van het verhaal: netwerken is springlevend. En nog gezellig ook. Dus schroom niet om eens te een kijkje te nemen bij de JCG Business Club. Het is een leuke club van ambitieuze jonge managers uit onze eigen branche en kan je net de contacten opleveren die je een stap verder brengen.

Volgende keer ook van de partij zijn? Neem contact op met Martijn van Eikenhorst (06 – 242 333 24) of Remco Tekstra (06 – 209 867 14).