Studiereis RAI Aftermarket AAPEX & SEMA Show Las Vegas

17 augustus 2017

RAI Aftermarket organiseert van 29 oktober t/m 3 november 2017 een studiereis naar Las Vegas. We bezoeken ‘de’ twee grootste Automotive Aftermarket beurzen van Amerika; de AAPEX & SEMA Show.

Graag informeren wij u over de eerste opzet van deze vakreis. Waarom kan het ook voor u interessant om dit jaar met ons mee te gaan?

Bezoek de AAIW-week in Las Vegas
De AAPEX Show is ‘de’ vakbeurs voor Automotive Aftermarket in Amerika. Net als de ons bekende Automechanika in Frankfurt maar dan nog groter, uitdagender en op een te gekke locatie.

De SEMA Show is ‘het’ jaarlijkse event op het gebied van Automotive Tuning & Accessoires. Beide beurzen vinden gelijktijdig plaats en staan ook bekend als de AAIW-week. Tijdens de AAPEX en SEMA beurzen presenteren meer dan 4.500 suppliers en manufacturers hun laatste innovaties en noviteiten op het gebied van automotive aftermarket.

In samenwerking met de Amerikaanse ambassade in Den Haag wordt een interessant en uitdagend programma voor u samengesteld met inspirerende meetings, seminars, netwerk events, recepties, matchmaking-afspraken en natuurlijk toegang tot de IBC-services (International Buyer Center).

Op beide beurzen kunt u als delegatielid gratis gebruik maken van vergaderruimtes, Wi-Fi internet, vertaalservices, koffie/thee, versnaperingen en andere ondersteunende services.

Redenen genoeg dus voor een sterke Nederlandse delegatie vanuit RAI Aftermarket.

• Zondag 29 oktober : heenreis
  • Maandag 30 oktober : registratie, toegangskaarten & sociaal programma
  • Dinsdag 31 oktober : AAPEX Show
  • Woensdag 1 november : AAPEX Show
  • Donderdag 2 november : SEMA Show
  • Vrijdag 3 november : terugreis

Ondersteuning Amerikaanse ambassade
Om het voor u gemakkelijk te maken kunt u voor aanvullende informatie over de AAPEX en de SEMA show ook direct contact opnemen met Glenn van Polanen van de Amerikaanse ambassade via mail (Glenn.Vanpolanen@trade.gov). Hij licht graag meer toe wat de beurzen inhouden, wat het matchmaking programma voor u persoonlijk kan betekenen en op wat voor ondersteuning u nog meer kunt rekenen als u mee gaat op deze studiereis.

Misschien biedt een nieuw innovatief product u wel enige markt potentie. Tenslotte staan er ook honderden ondernemers op 1 platform bij elkaar met hun U.S. Made nieuwe innovatieve producten waar men distribiteurs voor zoekt of andere interessante partners. U zult ongetwijfeld versteld staan van deze markt en deze overweldigende beurzen in het zonnige Las Vegas!

Interesse?
Als u interesse heeft om deel te nemen aan deze Studiereis kunt u contact opnemen met Jeroen van de Braak van RAI Aftermarket (j.vd.braak@raivereniging.nl). In verband met de lopende voorbereidingen willen wij u vragen uw interesse uiterlijk 25 augustus kenbaar te maken.