Motoren

De sectie Motoren behartigt de belangen van de Nederlandse importeurs van motorfietsen en motorscooters.

Tot de brede en gevarieerde achterban behoren eveneens importeurs en grossiers van bij de motorfiets behorende accessoires, zoals banden, helmen, kleding, olie- en smeermiddelen, onderdelen, werkplaatsinrichting en -gereedschappen.

Ga snel naar:

Over onze sectie

Over onze sectie

Leden zijn vestigingen van mondiaal opererende fabrikanten, zelfstandige producenten die in Nederland fabriceren of zelfstandige ondernemingen die een exclusieve importovereenkomst hebben met een fabrikant.

Lees over ons

Maandelijkse verkoop­cijfers