Collectieve stands op buitenlandse tentoonstellingen

Bijna driekwart van de leden van sectie RAI CarrosserieNL exporteert op grote schaal naar markten in en buiten Europa en de afdeling ondersteunt dit graag. Sectie RAI CarrosserieNL organiseert dan ook regelmatig collectieve stands voor haar leden op buitenlandse tentoonstellingen.

IAA

In 2018 staan we ook weer met een collectieve stand op de IAA in Hannover. De beurs heeft eigenlijk geen introductie nodig: in één week (20 t/m 27 september 2018) trekt een groot internationaal publiek weer langs de stands die een meer dan compleet overzicht geven van alles wat er te krijgen is op het gebied van lichte en zware bedrijfswagens, bussen, opleggers en aanhangwagens en onderdelen en diensten.

In een oranje huisstijl geven we onze leden op een ruime stand (zo'n 600m2) de gelegenheid om produkten en diensten te presenteren aan het publiek. De stand staat op een prominente plaats en biedt de deelnemers ook volop de ruimte om een eigen stempel op hun standruimte te drukken. Het hart van de stand is een cateringterras waar alle ruimte is om klanten te ontvangen.

De volgende bedrijven doen dit jaar mee: Pacton Trailers BV, Joloda BV, Imbema Rhiwa BV, ESTEPE, Carrosseriefabriek Heiwo BV, SAF Benelux BV, Caralu en Netcap.

Bauma
Van 11 t/m 17 april 2016 was de afdeling Speciale Voertuigen voor de eerste maal stand aanwezig op de Bauma in München met een collectieve (buiten)stand van ruim 400 m2. Deelnemers waren: Pacton, Estepe, Eduards Trailer Factory, NRF en Imbema Rhiwa. De Bauma is dé toonaangevende internationale vakbeurs voor bouwmachines, mijnbouwmachines, bouwvoertuigen, bouwtechniek, componenten en hijs- en hefwerktuigen.
Ook voor 2019 staat een collectieve stand gepland.

Meer informatie
Wilt u meer informatie of heeft u ideeën voor een collectieve stand op een andere beurs, neem dan contact op met Ilse Bartels