RAI Vereniging Membership Courtesy Card

RAI Vereniging en RAI Amsterdam delen een lange historie en hebben een hechte en unieke band met elkaar. Voor RAI Vereniging brengt dit vele voordelen met zich mee. Leden van RAI Vereniging kunnen daarvan ook profiteren met de RAI Vereniging Membership Courtesy Card 2020. Een kaart boordevol met persoonlijke voordelen.

Persoonlijke voordelen
Gedurende het hele jaar ontvangt u de volgende exclusieve voordelen:

• Gratis parkeren in de RAI parkeergarages.
  • Toegang tot alle evenementen die RAI Amsterdam zelf wereldwijd organiseert, samen met uw gast.
  • Zo nu en dan biedt RAI Amsterdam u toegangskaarten aan voor evenementen in de RAI (die RAI Amsterdam niet zelf organiseert) of in de stad Amsterdam.
  • U ontvangt 10% korting in: Grand Café, Holland Restaurant, First Floor Restaurant, THE ROAST ROOM.
  • Garderobe, ook voor uw bagage, is gratis voor u in RAI Amsterdam.
  • U ontvangt 15% korting op accommodatiehuur en 10% korting op zakelijke catering voor de evenementen die u in de RAI organiseert.

Vragen?
Stel uw vraag over uw RAI Vereniging Membership Courtesy Card via  020 504 49 49 of via  info@raivereniging.nl. Uiteraard kunt u ook contact opnemen met uw vaste contactpersoon bij RAI Vereniging.

Meer informatie en de kalender met de evenementen in 2020 vindt u ook op de website van RAI Amsterdam.

Henk Bos
Manager Leden- en Verenigingszaken