Collectieve stands op buitenlandse tentoonstellingen

Bijna driekwart van de leden van sectie RAI CarrosserieNL exporteert op grote schaal naar markten in en buiten Europa en de afdeling ondersteunt dit graag. Sectie RAI CarrosserieNL organiseert dan ook regelmatig collectieve stands voor haar leden op buitenlandse tentoonstellingen.

IAA - 24 t/m 30 september 2020

De leden krijgen de unieke mogelijkheid deel te nemen aan het inmiddels welbekende Holland Paviljoen van RAI CarrosserieNL. U krijgt de gelegenheid uw eigen bedrijf te presenteren op een minimale stand van 25 m2 van het Holland paviljoen. Er is uiteraard ook ruimte voor uw voertuigen of andere producten. Meer vierkante meters aanvragen is geen probleem, echter het aantal gaat in overleg.

Daarnaast heeft u de beschikking over meubilair, berging en een gezamenlijke grote facility ruimte met royale bar, zitjes, hostessen en barista. Het Holland Paviljoen van de RAI CarrosserieNL is centraal gelegen in de beurshal. Wanneer u binnen een ruimte heeft gereserveerd is het ook mogelijk een stukje op het buitenterrein voor de hal te reserveren.

Voordelen collectieve stand

• Geen rompslomp; wij regelen organisatie en standbouw
  • Lagere kosten
  • Een all-inclusive prijs (o.a. organisatie, standbouw, catering, elektriciteit, tapijt en bediening)
  • Extra exposure; een grote professionele stand
  • Een uitstekende ontmoetingsplaats, heel veel aanloop
  • Hollandse uitstraling (Nederland staat bekend om het leveren van goede kwaliteit)
  • De welbekende Holland Borrel en andere activiteiten op het paviljoen om nog meer aanloop te genereren.

Wanneer er behoefte bestaat aan ruimte op het buitenterrein, naast uw deelname op de collectieve stand binnen, is dit zeker mogelijk. Op het buitenterrein zijn in principe geen verdere faciliteiten aanwezig. U kunt gebruik maken van de faciliteiten binnen. Wees tijdig met aanmelden om een prachtige plaats vlakbij de stand te kunnen bemachtigen.

Kosten
De kosten voor deelname aan de collectieve stand kunt u terugvinden op het aanmeldingsformulier dat hieronder voor leden te downloaden is.

Aanmelden
U kunt door middel van het aanmeldingsformulier uw deelname aan de stand kenbaar maken. Indien u bepaalde wensen heeft voor de standinrichting van uw deel, of als u meer oppervlakte wenst, kunt u dit ook op het formulier aanvragen.

IAA
In 2018 stonden we ook weer met een collectieve stand op de IAA in Hannover. De beurs heeft eigenlijk geen introductie nodig: in één week (20 t/m 27 september 2018) trekt een groot internationaal publiek weer langs de stands die een meer dan compleet overzicht geven van alles wat er te krijgen is op het gebied van lichte en zware bedrijfswagens, bussen, opleggers en aanhangwagens en onderdelen en diensten.  In Hannover stonden dit jaar  Heiwo, Joloda, Pacton, Imbema Rhiwa, SEM Transport Solutions, Estepe, Caralu en Netcap op de stand.

Bauma
Van 11 t/m 17 april 2016 was de afdeling Speciale Voertuigen voor de eerste maal stand aanwezig op de Bauma in München met een collectieve (buiten)stand van ruim 400 m2. Deelnemers waren: Pacton, Estepe, Eduards Trailer Factory, NRF en Imbema Rhiwa. De Bauma is dé toonaangevende internationale vakbeurs voor bouwmachines, mijnbouwmachines, bouwvoertuigen, bouwtechniek, componenten en hijs- en hefwerktuigen.

Meer informatie
Wilt u meer informatie of heeft u ideeën voor een collectieve stand op een andere beurs, neem dan contact op met Ilse Bartels

Ilse Bartels
Eventcoördinator