Schrijf nu in voor de Fietsverkiezing 2020

11 november 2019

De Fietsverkiezing gaat weer van start! We nodigen u van harte uit mee te doen. De Fietsverkiezing bestaat uit de Fiets van het Jaar, de E-bike van het Jaar, de Speed E-bike van het Jaar, de Racefiets van het Jaar en MTB van het Jaar.

Fiets van het Jaar

De uitreiking vindt plaats op 28 februari 2020 tijdens de opening van de fietsbeurzen Bike Motion Benelux en E-bike Xperience in Utrecht.

Veel exposure
De winnaars én genomineerden van de Fiets van het Jaar verkiezingen kunnen ook dit jaar rekenen op veel exposure. Niet alleen tijdens de periode voorafgaand aan de uitreiking, maar ook tijdens de beurs krijgen genomineerden en winnaars alle aandacht:

• winnaars krijgen eigen display op een centrale plek op de beursvloer: hiermee kunnen zij zich presenteren op de grootste consumentenfietsbeurs met 50.000 bezoekers én 3.000 vakbezoekers
  • vermelding van genomineerden en winnaars in een persbericht van RAI Vereniging. Dit persbericht is in 2019 goed opgepakt in diverse vak-, lokale- en landelijke media.  Genomineerden en winnaars hebben toen zeer veel aandacht gekregen.
  • vermelding op de websites www.raivereniging.nl en www.fietsawards.nl
  • vermelding in nieuwsbrieven van RAI Vereniging en social media
  • genomineerden en winnaars kunnen de logo’s gebruiken in alle communicatie
  • de winnaars ontvangen een professionele productfoto

Heeft uw fiets de X-factor?
Ook dit jaar zal de vakjury bij het beoordelen extra aandacht besteden aan de ‘X-factor’ van de fietsen. Zo wil de jury een breed scala aan verschillende soorten fietsen voor de verkiezing bij elkaar krijgen. Bent u een fabrikant of importeur van een fiets en u wilt ‘de beste zijn’ in 2020? Schrijf dan zo snel mogelijk in!

Prijs/kwaliteitsverhouding
Vooral onder de inzendingen bij de Racefiets en MTB van het Jaar verkiezing zijn er grote prijsverschillen. Daarom let de jury dit jaar extra goed op de juiste prijs/kwaliteitverhouding van de inzendingen. Zo hebben alle inzendingen gelijke kans op winnen.

Early-bird korting
U kunt uw inzendingen uiterlijk 17 januari 2020 aanmelden. Maar als u vóór 15 december 2019 inschrijft, profiteert u van de early-bird korting van 50 euro!

Inschrijven kan via de website van de Fiets Awards (www.fietsawards.nl), d.m.v. het digitale inschrijfformulier. De inzendingen moeten uiterlijk 27 januari 2020 beschikbaar zijn voor jurering.

Meer informatie
Wij zien met grote belangstelling uw inschrijving(en) tegemoet. Heeft u vragen? Aarzel dan niet contact op te nemen met Marianne Kremer, m.kremer@raivereniging.nl of 020-5044942.

Voor deelname aan de beurzen Bike Motion Benelux en/of E-bike Xperience kunt u contact opnemen met Sanne van Heteren, sanne.van.heteren@jaarbeurs.nl of 06 517 314 97.

Marianne Kremer
Secretaresse