Bezoek het ‘Delivery & Mobility’-kennisplein van vakbeurs Horecava 2020

12 december 2019

De wereld van (stads)logistiek, distributie en mobiliteit is volop in ontwikkeling, zeker ook bij de belevering van de horeca en bij maaltijdbezorging. Op de komende vakbeurs Horecava 2020 is daarvoor een speciaal kennisplein ingericht. Wij hebben daar voor u een interessant programma samengesteld.

Het groeiend bewustzijn van de (leef)omgeving, aangescherpte (milieu)regelgeving en het streven naar CO2-reductie zorgen voor groeiende vraag naar alternatieve aanpakken in de logistiek en distributie naar horeca-ondernemingen en bij maaltijdbezorging aan de consument. Een ontwikkeling die ook voor onze branche nieuwe kansen en uitdagingen biedt.

Voorafgaand aan onze nieuwjaarsreceptie in Café Amsterdam op 16 januari, hebben wij daarom speciaal voor u als lid van RAI Vereniging een verrassend programma samengesteld op de vakbeurs Horecava, in RAI Amsterdam. Hier wordt u meegenomen in de wereld van belevering tot bezorging, ontmoet u mobiliteitspartners en ervaart u spraakmakende innovaties op het gebied van logistiek.

Het programma ziet er als volgt uit:

• 14.45: Ontvangst op het ‘Delivery & Mobility’-kennisplein tijdens Horecava (RAI Amsterdam)
  • 14.55: Welkom door Luuk Scholte (Group Food Director Horecava)
  • 15.00: Sprekerssessie: Bidfood (voorheen DeliXL) presenteert samen met partners ZOEV City én TringTring hun kijk op de ontwikkelingen in belevering over de grachten van Amsterdam en de invulling van last mile delivery
  • 15.45: Verken de wereld van Delivery & Mobility op Horecava
  • 16.30: Start van de nieuwjaarsbijeenkomst in Café Amsterdam

Aanmelden

Wij verwelkomen u graag op het ‘Delivery & Mobility’-kennisplein op donderdag 16 januari tijdens de Horecava in RAI Amsterdam. Wilt u erbij zijn, dan kunt u zich hier aanmelden.

Ilse Bartels
Eventcoördinator