Technology for Automotive 2019

11 oktober 2019

Op 29 oktober 2019 vindt bij Mikrocentrum in Veldhoven Technology for Automotive 2019 plaats. Dit event, speciaal gericht op de innovatieve automotive industrie van Nederland, is een combinatie van twee bekende activiteiten van RAI Automotive Industry, RAI AutomotiveNL en Mikrocentrum: het Automotive Congres en de AutomotiveNL Supplier Day.

Door de succesvolste ingrediënten van deze evenementen te combineren zal Technology for Automotive 2019 een nóg completer beeld en mogelijkheden bieden.

Drie dingen die u bereikt door aan dit event deel te nemen:

• U ontdekt dé ontwikkelingen die u als Automotive stakeholder moet weten op het gebied van slimme en groene mobiliteit, automotive productieprocessen en materialen.
  • Daarnaast ontmoet u leveranciers, productontwikkelaars, OEMs, test- en kennisinstituten uit de automotive industrie. Kortom, de gehele keten.
  • Heeft u de kans om uw eigen ontwikkelingen te delen via een laagdrempelig exposantenpakket, met uiteraard korting voor leden van AutomotiveNL en het Mikrocentrum High Tech Platform.

Aanmelden voor bezoekers, ook in het Engels

Achterbannen ontmoeten elkaar
In 2019 slaan RAI AutomotiveNL en RAI Automotive Industry de handen ineen om hun leden nog beter van dienst te zijn, met het doel om in 2020 in elkaar op te gaan. Tijdens Technology for Automotive is er gelegenheid voor de leden van beide secties om elkaar te ontmoeten.

Peter Derks
Sectiemanager Automotive Industry