Workshop De 'levensloop' van een arbeidsovereenkomst

3 september 2019

De levensloop van een arbeidsovereenkomst kent verschillende fasen, met elk zijn eigen (juridische) dynamiek. Voor hun leden organiseren RAI CarrosserieNL en FOCWA op 9 oktober in Zwolle, in samenwerking met OOC, de workshop: De ‘levensloop’ van een arbeidsovereenkomst.

Denkt u bijvoorbeeld aan:

• welke vragen mogen wel of niet tijdens de sollicitatieprocedure gesteld worden?
  • hoe bereik je samen met de (leerling-)werknemer de gezamenlijke bedrijfsdoelen?
  • hoe kunnen afspraken en functiebeschrijvingen vastgelegd worden?
  • hoe kan de proeftijd effectief gebruikt worden?
  • hoe kan de inwerkperiode effectief gebruikt worden?
  • op welke manieren kan een dienstverband beëindigd worden?
  • welke mogelijkheden zijn er om een werknemer na het bereiken van de AOW-gerechtigde leeftijd te laten doorwerken?

Voor hun leden organiseren FOCWA en RAI CarrosserieNL, in samenwerking met OOC, de workshop: De ‘levensloop’ van een arbeidsovereenkomst, om onder andere in te gaan op de bovenstaande vragen. We behandelen vraagstukken die naar voren komen voorafgaand aan de arbeidsovereenkomst, bij het aangaan van de arbeidsovereenkomst, bij de proeftijd, tijdens het dienstverband en bij het bereiken van de pensioengerechtigde leeftijd.

De verenigingen beschikken over juristen met brede ervaring die u met raad en daad kunnen bijstaan en u tijdens de workshop zullen meenemen in de genoemde onderwerpen. Deelname is gratis. Wel zullen we bij een no-show € 35,- per persoon (excl. BTW) in rekening brengen voor de gemaakte kosten.

Waar en wanneer?

Datum: woensdag 9 oktober 2019
Locatie: Innovam Schrevenweg 19, 8024 HB Zwolle.

16:15 – 16:30 uur : ontvangst met broodjes
16:30 – 17:30 uur : workshop, deel 1
17:30 – 17:45 uur : pauze
17:45 – 18:45 uur : workshop, deel 2
18:45 – 19:00 uur : quiz
19:00 uur : afsluiting

Komt u ook?

U kunt zich hier aanmelden. Na uw aanmelding ontvangt u een bevestiging.

Heeft u onderwerpen die u zeker ter tafel wil brengen tijdens deze workshop? Geef het dan aan ons door