Met RAI Automotive Industry deelnemen aan de IZB Wolfsburg 2020?

23 september 2019

De belangstelling voor (collectieve) deelname aan internationale beurzen is erg specifiek, daarom hebben wij voor de leden van RAI Automotive Industry. Daarom hebben we de wensen en behoeften van onze leden onderzocht om vervolgens in juli jl. een voorstel tot collectieve deelname aan de Internationale Zuliefererbörse (IZB) aan u voor te leggen.

De IZB vindt plaats van 6 t/m 8 oktober 2020 in Allerpark Wolfsburg en heeft zich door de jaren ontwikkeld als een toonaangevende internationale beurs voor de automotive toeleverindustrie. Tijdens deze drie dagen bezoeken 50.000 beslissers en beïnvloeders van o.a. autofabrikanten en hun systeemleveranciers, meer dan 830 deelnemers uit 34 landen.

Voor een representatieve en betaalbare deelname, streven we naar 15 deelnemers. Inmiddels hebben we reeds 7 aanmeldingen ontvangen en zal weldra de promotiecampagne door IZB worden gestart. Om er zeker van te zijn dat we voldoende ruimte krijgen voor deze populaire internationale beurs, willen we ons voorstel andermaal onder uw aandacht brengen.

In de flyer die u onderaan deze pagina kunt downloaden en op  www.izb-online.com vindt u alle informatie over IZB-deelname.

Meer weten of uw interesse direct kenbaar maken kan bij Ilse Bartels (i.bartels@raivereniging.nl).

Ilse Bartels
Eventcoördinator