Programma vakreis RAI Aftermarket Automechanika Shanghai bekend

18 juli 2019

Van 29 november t/m 4 december 2019 gaan we met een delegatie vanuit RAI Aftermarket naar Shanghai in China. Het programma is inmiddels rond. We zijn te gast bij BOSCH en MPM en bezoeken dé grootste Automotive Aftermarket vakbeurs van China; de Automechanika Shanghai 2019.

We bezoeken daar op dinsdag 3 december de beurs Automechanika, zijn op maandag 2 december te gast bij BOSCH (R&D-centrum Suzhou en productie van o.a. remdelen). De dag ervoor, op zondag 1 december worden we ontvangen bij MPM (bezoek aan dealervestigingen en werkplaatsbezoeken). Dan wordt uiteraard ook de stad (met ruim 23 miljoen inwoners de grootste stad van China), met haar cultuur en bezienswaardigheden, niet vergeten.

Breng een bezoek aan de Automechanika in Shanghai

Dé vakbeurs voor de automotive aftermarket in China. Net als de ons bekende Automechanika in Frankfurt maar dan groter, uitdagender en op een te gekke locatie in Shanghai. Als hotel kiezen we voor het Hyatt Place Shanghai Hongqiao CBD. Een modern en relatief nieuw hotel. Centraal gelegen voor de activiteiten en locaties in het reisprogramma.

Reisprogramma

• Vrijdag 29 november = 17.50 uur vertrek Schiphol (KL0895) naar Pudong Airport Shanghai
  • Zaterdag 30 november = 10.50 uur aankomst Shanghai / naar Hotel / Get Together Diner
  • Zondag 1 december =  MPM Shanghai en Cultuur en bezienswaardigheden / City Bicycle Road Trip
  • Maandag 2 december = Bedrijfsbezoek BOSCH (R&D-centrum en productie remdelen) Suzhou
  • Dinsdag 3 december = Beursbezoek Automechanika
  • Woensdag 4 december = 12.40 uur terugreis (KL0896) en aankomst Amsterdam (17.45 uur)

Investering

Deelnamekosten zijn voor eigen rekening. Qua indicatie kunt u gemakshalve uitgaan van een vliegticket van ongeveer € 1.200,- , hotelovernachting (5 dagen) € 500,- en eten/drinken € 250,-. Wat in totaal zo’n € 1.950,- maakt.

Maak uw interesse kenbaar

Stuur een mail naar Jeroen van de Braak van RAI Aftermarket. In verband met de verdere voorbereidingen willen wij u vragen uw interesse voor 15 september kenbaar te maken. Wij nemen dan contact met u op om ook uw wensen en verwachtingen door te spreken. Om op basis hiervan het definitieve programma samen te stellen.

Jeroen van de Braak
Sectiemanager RAI Aftermarket