Gezamenlijke Business Club RAI Automotive Industry en RAI AutomotiveNL op 6-9 bij Trescal in Antwerpen

4 juli 2019

In 2019 slaan RAI AutomotiveNL en RAI Automotive Industry de handen ineen om hun leden nog beter van dienst te zijn, met het doel om in 2020 in elkaar op te gaan. Een voorbeeld daarvan is dat de Business Clubs van beide in 2019 samen gaan optrekken. De eerste gezamenlijke meeting is op 6 september, bij Trescal in Antwerpen.

Graag willen we de laatste twee Business Club-bijeenkomsten van 2019 gebruiken om beide Clubs actief met elkaar kennis te laten maken en daarmee een goede stap naar een gezamenlijke Business Club in 2020 te zetten. Te beginnen met een gezamenlijke meeting op 6 september, bij Trescal in Antwerpen.

In de Business Clubs treffen leden elkaar op directie- en business development-niveau, waarbij kernwoorden zijn: Netwerken – Expertise delen – Business genereren. De bijeenkomsten zijn altijd bij een van de Business Club leden op locatie.

Voor de bijeenkomst op 6 september heeft Trescal, in de persoon van Kasper Pijs, aangegeven u graag te willen ontvangen.

• 10:00-10:10 : Ontvangst
  • 10.10-10.15 : Welkom door RAI AutomotiveNL, update activiteiten, korte introductie nieuwe leden
    en vaststellen datum en (mogelijke) locatie volgende Business Club in december 2019
  • 10:15 - 10:30 : Introductie Trescal door Kasper Pijs
  • 10.30 : Trescal programma
  • 12:00 - 12:15 : Samenvatting, discussie, afronding
  • 12:15 - 13:00 : Lunch
  • 13:00 : Einde
  • 13.00 – 14.00 : Facultatief de mogelijkheid tot bezoeken faciliteiten/ laboratoria

Trescal
Vosstraat 200, 2600 Antwerpen

Aanmelden

U kunt zich voor deze Business Club aanmelden met een e-mail aan Carmen Breeuwer.

Peter Derks
Sectiemanager Automotive Industry