Bijeenkomst Smart Mobility

26 april 2019

Wilt u op de hoogte blijven van Smart Mobility ontwikkelingen in Nederland? Kom dan op 14 mei a.s. naar onze bijeenkomst op de Automotive Campus in Helmond. Discussieer mee, wissel ervaringen uit met experts en vakgenoten en kijk wat deze Smart Mobility ontwikkelingen voor u kunnen betekenen.

Smart Mobility Community

Innovatieve concepten zoals connected en autonome voertuigen, gedeelde en duurzamere modaliteiten, mobiliteit als een geïntegreerde dienst, vacuümtreinen en drone-transport veranderen de manier waarop we mobiliteit zien. Ontwikkelingen in de automotive-, telecom- en internetwereld gaan razendsnel.

Door meer data en kennis met elkaar te delen, ontstaan er nieuwe kansen voor het verbeteren van doorstroming, bereikbaarheid, leefbaarheid en verkeersveiligheid maar ook voor het ontwikkelen van op de reiziger afgestemde mobiliteitsdiensten.

Voor onze sector wordt steeds meer duidelijk welk belang data en informatie binnen de wereld van de mobiliteit hebben. Toegang tot actuele en betrouwbare data over voertuig, gebruik en gebruiker is dan ook een zeer belangrijke sleutel.

Aan de hand van de thema’s Connected, Cooperative en Automated Driving, Mobility as a Service en Voertuigdata praten we u op 14 mei graag bij over de laatste Smart Mobility ontwikkelingen in Nederland. Daarbij geven we antwoord op vragen als: Waar ligt de focus op vanuit de sector, vanuit kennisinstellingen, wat zijn de beleidsplannen van de overheid en wat betekent dit voor de rijwiel en automobiel industrie?

Interactief

Tijdens de bijeenkomst krijgt u niet alleen de kans om u te laten inspireren door beleidsmakers en toonaangevende experts uit het veld, maar bepaalt u ook mede de koers van het thema Smart Mobility binnen RAI Vereniging. Discussieer mee, wissel ervaringen uit met experts en vakgenoten en kijk wat deze Smart Mobility ontwikkelingen voor u kunnen betekenen.

Wij kijken ernaar uit om u te mogen verwelkomen op 14 mei in Helmond!

Datum: 14 mei
Tijd: 14.00 - 17.30 uur
Locatie:  Automotive House - Automotive Campus Helmond

Volledig programma

Het complete programma kunt u onderaan deze pagina downloaden.

Aanmelden

U kunt zich via deze link aanmelden. Als een collega van u ook geïnteresseerd is, wilt u deze zich dan apart laten aanmelden via deze link?

Leo Bingen
Beleidsadviseur