Save the date: Ledenbijeenkomst Smart Mobility RAI Vereniging

18 maart 2019

Wilt u op de hoogte blijven van Smart Mobility ontwikkelingen in Nederland? Kom dan op 14 mei a.s. naar onze ledenbijeenkomst op de Automotive Campus in Helmond.

Smart Mobility Community

We staan momenteel aan de vooravond van een nieuw tijdperk in mobiliteit waarbij innovatieve concepten zoals connected en autonome voertuigen, gedeelde modaliteiten, vacuümtreinen en drone-transport de manier veranderen waarop we mobiliteit zien. Data- en informatiedeling staat hierbij centraal.

Voor onze sector wordt het steeds duidelijker welk belang data en informatie binnen de wereld van de mobiliteit hebben en krijgen. Toegang tot actuele en betrouwbare data over voertuig, gebruik en gebruiker is een belangrijke sleutel.

Aan de hand van een aantal thema’s praten wij u op 14 mei graag bij over de Smart Mobility ontwikkelingen in Nederland. Denk hierbij aan Connected, Cooperative en Automated Driving, Mobility as a Service (MaaS), Slimme infrastructuur en Ontsluiting en Gebruik Voertuigdata. Mocht u echter andere onderwerpen willen aandragen, dan kan dat uiteraard ook.

Tijdens de bijeenkomst in Helmond gaan we verder in op de toekomst van mobiliteit. Daarbij krijgt u eveneens de kans om samen met ons de Smart Mobility koers van de RAI Vereniging te bepalen.

Noteert u de bijeenkomst alvast in uw agenda. De definitieve uitnodiging met het programma ontvangt u binnenkort.

Datum: 14 mei
Tijd: 14.00 - 17.30 uur
Locatie:  Automotive House - Automotive Campus Helmond

Interesse?

In verband met o.a. de grootte van de zaal vernemen wij graag op korte termijn of u van plan bent om te komen op 14 mei. U kunt dat via deze link aangeven. Als een collega van u ook geïnteresseerd is, wilt u deze zich dan apart laten aanmelden via deze link?

Meer informatie: Leo Bingen, beleidsadviseur smart mobility RAI Vereniging