IAA Frankfurt 2019: Uw deelname aan het Holland Paviljoen door RAI Automotive Industry

11 januari 2019

Van 10-15 september aanstaande staan wij weer in de 'New Mobility World' van de IAA in Frankfurt. De aanmeldingen voor ons collectief Holland Paviljoen lopen binnen en wij zijn alvast gestart met de ontwikkeling van de stand. Wilt u verzekerd zijn van deelname aan onze collectieve stand? Meld u zich dan snel aan!

holland high tech

In 2017 heeft de IAA ruim 800.000 bezoekers mogen ontvangen en ruim 11.000 journalisten. De IAA is ook een ontmoetingsplaats voor de decisionmakers van de autofabrikanten en hun toeleveranciers.

Toen presenteerden ook 30 Nederlandse deelnemers zich zeer succesvol op 900 m2 in het Holland Paviljoen in de New Mobility World in hal 3.1.

Holland Paviljoen tijdens IAA Frankfurt 2019. Reserveer nu uw ruimte in onze collectieve stand.

Dit jaar willen wij Nederland als High Tech Automotive land tijdens twee persdagen, twee vakdagen en de eerste twee consumentendagen, wederom op de kaart zetten.

Het Holland Paviljoen met een grote gezamenlijke facilityruimte, royale bar, zitjes en hostessen en een attractieve uitstraling krijgt een centrale plaats in de New Mobility World in hal 5.1.

Zeer gunstige voorwaarden

RAI-leden bieden wij de mogelijkheid om tegen zeer gunstige voorwaarden deel te nemen aan het inmiddels welbekende Holland Paviljoen van RAI Automotive Industry, in samenwerking met AutomotiveNL.

• Een uitstekende ontmoetingsplaats, veel aanloop.
  • Hollandse uitstraling (Nederland staat goed bekend in de markt en om kwalitatief hoogwaardige producten).
  • De welbekende Holland Borrel en andere activiteiten op het paviljoen om nóg meer aanloop te genereren.
  • Geen rompslomp; wij regelen organisatie en standbouw.
  • Extra exposure; een grote professionele stand.
  • Lage kosten. Een all-inclusive prijs (onder andere organisatie, standbouw, catering, elektriciteit, inrichting en bediening).

De kosten voor deelname aan de collectieve stand variëren en zijn afhankelijk van de afmeting. U kunt al deelnemen met een stand vanaf 9m2 voor €12.500,-.

Informatie

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Ilse Bartels. Wij zien uw interesse graag voor eind februari 2019 tegemoet.