Ledenvergadering sectie RAI Aftermarket op 12 december

08-11-2018

Op woensdag 12 december vindt de 2e Ledenvergadering van RAI Aftermarket plaats, van 11.00 uur–13.00 uur in het BOVAGhuis te Bunnik.

In de vergadering passeren de belangrijkste resultaten van het afgelopen jaar de revue en blikken we graag vooruit op de uitdagingen die ons te wachten staan.

Op de agenda staan o.a. Data Delen, Technische Informatie, APK, Marktonderzoek, Bestuursverkiezing, Onderwijs en Arbeidsmarkt.

Aansluitend bent u vanaf 13.00 uur van harte welkom in STUDIO A12 te Bunnik voor het 7e Nationaal Aftersalescongres. De hiervoor benodigde toegangskaart wordt u als deelnemer aan de ledenvergadering aangeboden door RAI Aftermarket.

Tijdens het congres wordt uitvoerig ingegaan op de gevolgen van ‘de nieuwe retail’ op de markt van reparatie en onderhoud. Met medewerking van prominente spelers uit de Nederlandse Aftermarket. Inclusief de presentatie van een nieuwe scenariostudie van BOVAG, OOMT, INNOVAM en RAI Vereniging over 'de werkplaats van de toekomst’.

Aanmelden voor de ledenvergadering en congres kan uiterlijk 5 december met een e-mail aan Marianne Kremer. Geef hierbij s.v.p. specifiek aan of u ook het congres wilt bezoeken. Alleen dan ligt de speciale toegangskaart voor u klaar na afloop van de ledenvergadering.

Na aanmelding ontvangt u ongeveer een week voor aanvang een bevestiging met bijbehorende agenda en vergaderstukken. Het volledige congresprogramma leest u op www.aftersalescongres.nl

11.00 uur                   Ontvangst in het BOVAGhuis (Atrium)

11.30 uur                   Start 2e Ledenvergadering RAI Aftermarket (Auditorium 0.31)

12.30 uur                   Nu we er toch zijn: lunch

13.00 uur                  Vertrek naar STUDIO A12 te BUNNIK

14.00 uur                  Start 7e Nationale Aftersalescongres

We verwelkomen u graag op 12 december!