WLTP-sessie RAI Vereniging op Nationaal Automotive Congres

16-05-2018

Bij het Nationaal Automotive Congres 0.0 op 17 mei aanstaande verzorgt RAI Vereniging als partner een speciale parallelsessie over de invoering van de WLTP-emissietestprocedure.

Tijdens hét congres voor de wholesale- en retailbedrijven in de autobranche beantwoorden wij de vragen: wat is de WLTP, wat verandert er, wat zijn de effecten voor de autobranche en automobilist en hoe gaan we hier met elkaar mee om? Evident is dat de invoering van de WLTP al enige tijd veel losmaakt in de autobranche.

De sessie wordt gegeven door Wout Benning, die als beleidsadviseur van RAI Vereniging -samen met zijn collega Kees Pereboom en onze WLTP-expertgroep- ondertussen zeker beschouwd mag worden als een van dé autoriteiten in dit complexe proces.

Over het congres
Het Nationaal Automotive Congres 0.0 vindt plaats in het Flint theater in Amersfoort en staat dit jaar in het teken van ‘Total Reset’. De overgang naar emissieloos rijden, virtuele showrooms en autonoom rijdende auto’s zet de automarkt op zijn kop. Dat vraagt om een herbezinning van de sector; 0,0 ofwel totale reset. Nieuwsgierig geworden?

Alle informatie over het programma en deelname vindt u www.automotivecongres.nl.