Holland Paviljoen Automechanika MIMS Moscow 2018

29-06-2018

Van 27 tot 30 augustus 2018 vindt de vakbeurs MIMS Automechanika Moscow plaats. Wij organiseren dan een collectieve beursdeelname, met het bekende Holland House.

MIMS is de toonaangevende internationale vakbeurs voor automotive onderdelen en auto-onderhoud, gericht op bezoekers uit Rusland en buurlanden.

Deze omvat de volgende productgroepen: auto- en onderdelen, autowasapparatuur, werkplaats- en tankstationapparatuur, IT-producten en -diensten, accessoires en tuning.

De beurs telde in 2017 ruim 1300 exposanten uit 141 landen en vond plaats op 46.500 m2 (4 hallen). In totaal waren er 26.000 bezoekers.

Holland Paviljoen

De Russische markt biedt veel potentieel voor automotive (aftermarket) suppliers, wat deze vakbeurs tot een interessante optie maakt om nieuwe business te genereren. Wij organiseren daarom een ‘Holland Paviljoen’ voor collectieve beursdeelname van een groep Nederlandse bedrijven. De volgende leden van de sectie Aftermarket nemen hieraan deel: ABS All Brake Systems BVBSG Auto Parts en Nederlandse Radiateuren Fabriek BV NRF.

In oranje huisstijl geven wij onze leden op een ruime stand de gelegenheid zich te presenteren. Inmiddels is bekend geworden dat de stand (F161) een prachtige plaats krijgt in het Forum, wat geldt als de beste hal van de hele beurs. Als u ook de MIMS Automechanika Moscow bezoekt, komt u dan zeker bij ons langs. Uiteraard overwegen wij weer de bekende Holland Borrel, waarover later meer.

Meer informatie?
Voor meer informatie over dit initiatief kunt u contact opnemen met Ilse Bartels.