Holland Paviljoen Automechanika MIMS Moscow 2018

06-04-2018

Van 27 tot 30 augustus 2018 vindt de vakbeurs MIMS Automechanika Moscow plaats. Wij organiseren dan een collectieve beursdeelname, met het bekende Holland House.

MIMS is de toonaangevende internationale vakbeurs voor automotive onderdelen en auto-onderhoud, gericht op bezoekers uit Rusland en buurlanden.

Deze omvat de volgende productgroepen: auto- en onderdelen, autowasapparatuur, werkplaats- en tankstationapparatuur, IT-producten en -diensten, accessoires en tuning.

De beurs telde in 2017 ruim 1300 exposanten uit 141 landen en vond plaats op 46.500 m2 (4 hallen). In totaal waren er 26.000 bezoekers.

Holland Paviljoen

De Russische markt biedt veel potentieel voor automotive (aftermarket) suppliers, wat deze vakbeurs tot een interessante optie maakt om nieuwe business te genereren. Wij organiseren daarom een ‘Holland Paviljoen’ voor collectieve beursdeelname van een groep Nederlandse bedrijven. Daarmee kunt u zich tegen overzienbare kosten presenteren in een professionele stand en profiteren van elkaars netwerk.

Vanuit een aantal leden is het verzoek gekomen voor een collectieve stand, het welbekende Holland House.

In oranje huisstijl geven wij onze leden op een ruime stand de gelegenheid zich te presenteren. De stand staat in hal 8 van het Expocenter en biedt de deelnemers volop de ruimte een eigen stempel op hun standruimte te drukken. De deelnemers wordt ieder een ruimte van 20 m2 geboden, waarvan 10 m2 voor het facility plein. Op het facility plein is alle ruimte om klanten te ontvangen.

RAI Vereniging regelt alles; van standbouw tot catering, van tolk tot bitterballen.

Ook dragen wij zorg voor extra exposure zoals bijvoorbeeld vloerstickers in andere hallen en logo`s op het floorplan.

Het enige wat u zelf regelt is transport van uw producten en uw reis- en verblijf.

Voordelen
De reden om voor een collectieve stand te kiezen zijn divers, maar zitten allemaal in het woord collectief; als collectief kunnen we prominent en professioneel uitpakken en nemen wij veel werk uit handen. Op deze manier kunt u alle aandacht geven aan de bezoekers en scheelt het ook in de aanloop naar de beurs veel tijd en moeite.

Andere voordelen van een collectieve stand;

• Krachten bundelen
  • Internationale beurzen toegankelijk maken
  • Benutten van elkaars netwerk
  • Gezamenlijke promotie / positionering
  • Groter bereik

Kosten
Op dit moment gaan wij uit van een stand van 160 m2 met ruimte voor 8 deelnemers.
Bij 8 deelnemers zijn de kosten € 14.000,- per deelnemer.
Bij 6 deelnemers zijn de kosten € 17.000,- per deelnemer.

Interesse?
Als ook u interesse heeft of meer informatie wenst, neem dan contact op met Ilse Bartels.
De inschrijving voor deelname sluit op vrijdag 13 april.