Handelsmissie China 8 t/m 13 april 2018

15-02-2018

Wilt u zakendoen in China? Dan kunt u overwegen van 8 t/m 13 april 2018 deel te nemen aan de handelsmissie naar China.

Daarbij zijn aanwezig: minister-president Mark Rutte, minister voor Buitenlandse Handel en Ontwikkelingssamenwerking Sigrid Kaag, minister van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit Carola Schouten, minister voor Medische Zorg en Sport Bruno Bruins en staatssecretaris van Infrastructuur en Waterstaat Stientje van Veldhoven.

Hans de Boer, voorzitter VNO-NCW, fungeert als zakelijk missieleider.

Smart & Green mobility
Deze handelsmissie is gericht op 5 sectoren die in China ‘booming’ zijn. Voor ons is de sector ‘Smart & Green Mobility, Intelligent Traffic Systems’ het meest interessant. Daarbij worden de steden Guangzhou en Shanghai bezocht. Deelname aan deze missie staat uitsluitend open voor Nederlandse bedrijven en kennisinstellingen uit deze sectoren.

Programma
De aanwezigheid van diverse bewindslieden biedt u een unieke kans om op hoog niveau contacten te leggen en uit te bouwen. Tijdens deze missie wordt geen individuele matchmaking georganiseerd.

Voor alle sectoren worden collectieve netwerkevents georganiseerd zoals een Holland Trade Dinner, seminars, workshops, bedrijfsbezoeken, netwerkevents, etc. Op basis van uw bedrijfsprofiel dat u bij aanmelding invult, worden relevante netwerkpartijen uitgenodigd bij de diverse events.

De inschrijving voor deze missie sluit op donderdag 27 februari.

Kosten
De kosten van deelname bedragen € 950 per bedrijf (max. twee deelnemers per bedrijf). Bij meer dan twee deelnemers per bedrijf bedragen de meerkosten € 475 per extra deelnemer. Reis- en verblijfskosten zijn voor eigen rekening. Een reisbureau is gevraagd een reisarrangement samen te stellen.

Alle informatie over deze handelsmissie vindt u op de RVO-website.