RDD2017: nieuwe huisstijl en geheel vernieuwde website!

21-02-2017

Deze week verscheen de eerste nieuwsbrief bij de ReinigingsDemoDagen 2017. In een nieuwe, moderne huisstijl en met een vernieuwde website.

Met die in een geheel nieuwe jas gestoken nieuwsbrief houden wij onze relaties de komende maanden op de hoogte van al het nieuws dat de exposanten bij de komende RDD2017 zullen presenteren.

Iedereen die bij de branche betrokken is kan alvast elkaar op www.reinigingsdemodagen.nl ‘virtueel’ ontmoeten, op weg naar de échte samenkomst in Lelystad. In de aanloop naar de RDD2017 vindt u de ontwikkelingen rond de vakbeurs ook op onze speciale Facebookpagina.

Op 31 mei en 1 juni 2017 zijn alle aanbieders van producten en diensten uit de afval- en reinigingsbranche vertegenwoordigd in Lelystad, op het RDW Testcentrum. Het unieke van de ReinigingsDemoDagen zit hem in de buitenlocatie en het hoge gehalte aan interactie, met andere woorden, producten en diensten die ertoe doen vóór de branche dóór de branche.

De harde kern van dit evenement bestaat uit de leden van de sectie Reinigingsvoertuigen van RAI CarrosserieNL, aangevuld met zo’n 60 andere branchepartijen die u ook graag willen ontmoeten bij dit niet te missen evenement.