Holland Paviljoen | IAA Frankfurt 2019

09-11-2018

In september 2019 is het weer zover, de IAA in Frankfurt staat weer op de internationale automobiel agenda. Deze beurs (10 - 22 september) wordt door een zusterorganisatie van RAI Vereniging, het VDA, georganiseerd. Door de wereldwijd leidende positie van de Duitse automotive industrie in technologie en styling, wordt deze beurs door insiders als meest belangrijkste ter wereld aangemerkt.

holland high tech

IAA 2017
In 2017 heeft de IAA ruim 800.000 bezoekers mogen ontvangen en ruim 11.000 journalisten. De IAA is vooral een ontmoetingsplaats voor alle decisionmakers vanuit OEM’s en First-Tiers.

De Nederlandse automotive industrie heeft zich in 2017 met het Holland Paviljoen gepresenteerd in de New Mobility World (NMW), hal 3.1. Hier ontstond een unieke samenwerking tussen onderwijs, overheid en bedrijfsleven van de Nederlandse automotive sector. Met een stand van circa 900 m2 en 30 deelnemers, waaronder bedrijven, hogescholen, universiteiten en de overheid (Ministerie van IenW en EZ), werden gezamenlijk de laatste innovaties getoond aan zowel de wereldwijde automobielfabrikanten, als aan First-Tiers toeleveranciers.

Ambitie 2019
In 2019 hebben we, RAI Automotive Industry en AutomotiveNL, voor de derde keer de ambitie om een soortgelijk succesvol evenement te organiseren en u kunt daarbij zijn.

Er zal ook deze keer gezocht worden naar innovatieve partners (bedrijven, hogescholen, universiteiten en overheid) die een waardevolle toevoeging zijn op het Holland Paviljoen.

Holland Paviljoen
Met een stand (streven is circa 900 m2) in het Holland Paviljoen krijgt u de unieke mogelijkheid uw bedrijf op onze gemeenschapstand te presenteren. De stand zal ingedeeld worden in vier pijlers, te weten: material innovation, proces innovation, product innovation en SMART industry, zodat u zichzelf goed kunt presenteren.

New Mobility World hal 5.0 10 - 15 september 2019
De Nederlandse automotive toeleveranciers kunnen tijdens de twee persdagen (10 + 11 september 2019), de aansluitende twee vakdagen, alsmede de consumentendagen op 14 + 15 september, Nederland als high tech automotive land weer op de kaart zetten.

Voordelen New Mobility World hal

• De global leaders, China, NL, USA, Frankrijk en Japan staan centraal in deze hal.
  • 63% van de decisionmakers, van alle sectoren, zijn vertegenwoordigd.
  • Het IAA conferentieprogramma & diverse workshops vinden plaats in de NMW hal, waardoor extra veel bezoekers.
  • Ook op de 2de persdag zijn bezoekers welkom, 1 dag eerder dan de IAA.

Voordelen collectieve stand

• Geen rompslomp; wij regelen organisatie en standbouw.
  • Lagere kosten.
  • Een all inclusive prijs (onder andere organisatie, standbouw, catering, elektriciteit, tapijt en bediening).
  • Extra exposure; een grote professionele stand.
  • Een uitstekende ontmoetingsplaats, heel veel aanloop.
  • Hollandse uitstraling (Nederland staat goed bekend in de markt en om kwalitatief hoogwaardige producten).
  • De welbekende Holland Borrel en andere events op het paviljoen om nóg meer aanloop te genereren.

Aanmelden en planning
U kunt door middel van het invullen en opsturen van bijgaand antwoordformulier uiterlijk voor 1 december 2018 uw deelname en standvoorkeur kenbaar maken. Graag retourneren aan Ilse Bartels via email aan i.bartels@raivereniging.nl.

Deelnemersbijeenkomst
Voor de geïnteresseerden staat in januari 2019 de eerste deelnemersbijeenkomst op de planning.