Activiteiten RAI Aftermarket

De sectie RAI Aftermarket organiseert regelmatig activiteiten die zich richten op netwerken en collectieve promotie, wet- en regelgevingsvraagstukken en marktinformatie en onderzoek.

Voorjaarsdiner

Hieronder staan de meest recente activiteiten en bijeenkomsten én de activiteiten die nog op het programma staan.

Daarnaast neemt de sectie ook deel aan verschillende bijeenkomsten van  de Europese koepelorganisatie FIGIEFA.

Holland Paviljoen Automechanika MIMS Moscow 2018
Van 27 t/m 30 augustus 2018 vond de Automechanika in Moskou plaats. De beurs omvat de volgende productgroepen: auto- en onderdelen, autowasapparatuur, werkplaats- en tankstationapparatuur, IT-producten en -diensten, accessoires en tuning.
Het Holland Paviljoen waarin ABS All Brake Systems BV, BSG Auto Parts en Nederlandse Radiateuren Fabriek BV NRF zich presenteerden had een echt Hollandse ‘look and feel’. De Holland borrel waar leden en relaties elkaar konden ontmoeten ontbrak natuurlijk niet.

Voorjaarsdiner RAI Aftermarket - 11 april 2018
Het bekende Voorjaarsdiner vond ditmaal plaats op landgoed De Salentein in Nijkerk. Het was dit jaar een extra feestelijke editie rondom ons 125 jarig bestaan.

Najaarsbijeenkomst / leden bezoeken leden - oktober 2018

Studiereis RAI Aftermarket AAPEX & SEMA Show Las Vegas 29 oktober - 3 november 2017
RAI Aftermarket organiseerde van 29 oktober t/m 3 november 2017 een studiereis naar Las Vegas. We bezochten ‘de’ twee grootste Automotive Aftermarket beurzen van Amerika; de AAPEX & SEMA Show.
In samenwerking met de Amerikaanse ambassade in Den Haag was een interessant en uitdagend programma samengesteld met inspirerende meetings, seminars, netwerk events, recepties, matchmaking-afspraken en natuurlijk toegang tot de IBC-services (International Buyer Center).

Voorjaarsdiner 2017
Op 18 april vond de zesde editie van het Voorjaarsdiner van RAI Aftermarket plaats. Dit informele netwerkdiner is inmiddels uitgegroeid tot een jaarlijkse traditie voor de Nederlandse aftermarket. Een goede gelegenheid om met elkaar te genieten van een gezellige borrel en een uitstekend diner bij Restaurant Sizzles in Apeldoorn.