Al 500 m2 geboekt voor collectieve stand IAA 2018

14-11-2017

Volgend jaar van 20 tot 27 september is het weer zover: de IAA in Hannover! Inmiddels is voor ons Holland Paviljoen al ruim 500 vierkante meter volgeboekt in hal 25. Wilt u een gegarandeerde plaats? Reageer dan vandaag nog. Wilt u na morgen nog inschrijven? Dit is mogelijk, maar dan is wel de vraag of er nog voldoende meters beschikbaar zijn op dat moment.

Holland Paviljoen
De leden krijgen de unieke mogelijkheid deel te nemen aan het inmiddels welbekende Holland Paviljoen van RAI CarrosserieNL. U krijgt de gelegenheid uw eigen bedrijf te presenteren op een stand van minimaal 25 m2. Er is uiteraard ook ruimte voor uw voertuigen of andere producten. Meer vierkante meters reserveren is dan ook geen probleem.

Daarnaast heeft u de beschikking over meubilair, berging en een gezamenlijke grote facility ruimte met royale bar, zitjes, hostessen en barista.

Het Holland Paviljoen van de RAI Vereniging is centraal gelegen in de beurshal.

“In 2018 zal Caralu voor de derde keer deelnemen aan de IAA Hannover via de collectieve RAI stand. Ik ben telkens zeer tevreden over organisatie door de RAI vereniging met een mooie, representatieve stand op een prima locatie die altijd goed bezocht wordt”, Jan Jansen - Caralu

Voordelen collectieve stand:

• Geen rompslomp; wij regelen organisatie en standbouw
  • Lagere kosten
  • Een all inclusive prijs (onder andere organisatie, standbouw, catering, elektriciteit, tapijt en bediening)
  • Extra exposure; een grote professionele stand
  • Een uitstekende ontmoetingsplaats, heel veel aanloop
  • Hollandse uitstraling (Nederland staat goed bekend in de markt en om kwalitatief hoogwaardige producten)
  • De welbekende Holland Borrel en andere activiteiten op het paviljoen om nog meer aanloop te genereren

Wanneer er behoefte bestaat aan ruimte op het buitenterrein, naast uw deelname op de collectieve stand binnen, is dit zeker mogelijk. Op het buitenterrein zijn in principe geen verdere faciliteiten aanwezig. U kunt gebruik maken van de faciliteiten binnen.

"De IAA is de enige echt internationale beurs voor de truck-, trailer- en opbouwindustrie, waar ook veel Nederlandse bezoekers op af komen. RAI Vereniging ontzorgt deelnemers optimaal en realiseert een zeer representatief en gastvrij Nederlands paviljoen", Dort-Jan van Boxtel - Estepe

Kosten
De kosten voor deelname aan de collectieve stand bedragen € 14.750,- all-in (excl. transportkosten van uw eigen producten/voertuigen). Dit betreft een informatiestand van 25 m2 met een zitje, berging en gebruik van de bar/catering. Uiteraard kunt u extra ruimte reserveren voor € 145,- per m². Extra ruimte op het buitenterrein kost € 82,- per m2.

Aanmelden
U kunt door middel van het antwoordformulier (hiernaast te downloaden) uw deelname aan de stand kenbaar maken. Indien u bepaalde wensen heeft voor de standinrichting van uw deel, of als u meer oppervlakte wenst, kunt u dit ook op het formulier aangeven.

Wilt u het formulier zo spoedig mogelijk en uiterlijk 14 november, aan ons retourneren? i.bartels@raiverening.nl of r.tekstra@raivereniging.nl.

“Een uitgelezen kans om tegen relatief lage kosten je product aan een echt internationaal publiek voor te stellen”, Rik Pronk - Pacton Trailers

Deelnemersbijeenkomst
Voor de deelnemers staat er in januari de eerste deelnemersbijeenkomst op de planning. Vooraf willen wij graag de mogelijkheden presenteren.

Verschillende bedrijven hebben al aangegeven te willen deelnemen aan de RAI stand. Wij gaan er dan ook van uit dat er voldoende belangstelling is voor een collectieve stand. Mocht dit uiteindelijk toch niet lukken, zijn wij, gezien het financiële risico, helaas genoodzaakt ons terug te trekken.  Wij zullen u hier dan uiteraard ruim op tijd over informeren.