Collectieve stand IAA Hannover 2018

10-10-2017

Het is inmiddels een bekende activiteit van RAI CarrosserieNL: onder de vlag van deze sectie (voorheen natuurlijk RAI Speciale Voertuigen) staan we ook in 2018 weer met een collectieve stand op de IAA in Hannover.

De IAA heeft eigenlijk geen introductie nodig:

in één week (20 t/m 27 september 2018) trekt een groot internationaal publiek weer langs de stands die een meer dan compleet overzicht geven van alles wat er te krijgen is op het gebied van lichte en zware bedrijfswagens, bussen, opleggers en aanhangwagens en onderdelen en diensten.

Hoe ziet de formule van onze collectieve stand er ook al weer uit?

Holland Paviljoen
De leden krijgen de unieke mogelijkheid deel te nemen aan het inmiddels welbekende Holland Paviljoen van RAI CarrosserieNL. U krijgt de gelegenheid uw eigen bedrijf te presenteren op een minimale stand van 25 m2 van het Holland paviljoen. Er is uiteraard ook ruimte voor uw voortuigen of andere producten. Meer vierkante meters reserveren is geen probleem.

Daarnaast heeft u de beschikking over meubilair, berging en een gezamenlijke grote facility ruimte met royale bar, zitjes, hostessen en barista. Het Holland Paviljoen van de RAI Vereniging is centraal gelegen in de beurshal.

Voordelen collectieve stand

• Geen rompslomp; wij regelen organisatie en standbouw Lagere kosten
  • Een all inclusive prijs (onder andere organisatie, standbouw, catering, elektriciteit, tapijt en bediening)
  • Extra exposure; een grote professionele stand
  • Een uitstekende ontmoetingsplaats, heel veel aanloop
  • Hollandse uitstraling (Nederland staat goed bekend in de markt en om kwalitatief hoogwaardige producten)
  • De welbekende Holland Borrel en andere activiteiten op het paviljoen om nòg meer aanloop te genereren

Wanneer er behoefte bestaat aan ruimte op het buitenterrein, naast uw deelname op de collectieve stand binnen, is dit zeker mogelijk. Op het buitenterrein zijn in principe geen verdere faciliteiten aanwezig. U kunt gebruik maken van de faciliteiten binnen.

Kosten
De kosten voor deelname aan de collectieve stand bedragen € 14.750,-  all-in (excl. transportkosten van uw eigen producten/voertuigen). Dit betreft een informatiestand van 25 m2 met een zitje, berging en gebruik van de bar/catering. Uiteraard kunt u extra ruimte reserveren voor € 145,- per m².

Extra ruimte op het buitenterrein kost € 82,- per m2. Op het buitenterrein zijn geen faciliteiten als catering.

Aanmelden
U kunt door middel van het antwoordformulier uw deelname aan de stand kenbaar maken. Indien u bepaalde wensen heeft voor de stand inrichting van uw deel, of als u meer oppervlakte wenst, kunt u dit ook op het formulier aangeven.

Wilt u het aanmeldformulier hiernaast zo spoedig mogelijk en uiterlijk 14 november, aan ons retourneren?

Deelnemersbijeenkomst
Voor de deelnemers staat er in januari de eerste deelnemersbijeenkomst op de planning. Vooraf willen graag de mogelijkheden presenteren.

Verschillende bedrijven hebben al aangegeven te willen deelnemen aan de RAI stand. Wij gaan er dan ook van uit dat er voldoende belangstelling is voor een collectieve stand. Mocht dit uiteindelijk toch niet lukken, zijn wij, gezien het financiële risico, helaas genoodzaakt ons terug te trekken.  Wij zullen u hier dan uiteraard ruim op tijd over informeren.

Interesse?
Voor meer informatie over de IAA2018 kunt een mail sturen aan Ilse Bartels of Remco Tekstra.