Campagne "Kies de Beste Band" in 'winterstand'

01-11-2017

Ook dit najaar krijgen automobilisten in de campagne “Kies de Beste Band” weer het advies om veilig de winter in te gaan door te kiezen voor winterbanden.

Kies de beste band

Quiz
Om hen te informeren over het belang van winterbanden kunnen berijders deelnemen aan een winterbandenquiz, waarbij men kans maakt op een van de drie sets winterbanden die worden weggegeven door BOVAG, RAI Vereniging en VACO.

De bekende campagnewebsite is dus omgezet naar de winterstand.

Matrixborden en narrowcasting
De boodschap staat inmiddels ook op de bekende matrixborden boven de snelwegen en gestart wordt met narrowcasting in de tankstations.

Promotiematerialen
Voor wie mee wil werken aan de wintercampagne, is een downloadpagina  beschikbaar, waarop u verschillende promotiemiddelen zoals banners, afbeeldingen, animaties en een tool om eigen promotiemateriaal (poster) te maken vindt. Daarvan hieronder een voorbeeld.

Campagneleaflet
Om de verschillende doelgroepen in de branche te attenderen op deze wintercampagne van Kies de Beste Band heeft het campagneteam de leaflet (rechts hiernaast) ontwikkeld waarmee u redelijk eenvoudig uw dealers en/of klanten doelgericht kunt informeren en we gezamenlijk het bereik van de publiekscampagne kunnen vergroten.

Meer informatie: Eugène Moerkerk