Heeft u zich al aangemeld voor de MobiliteitsRAI?

18-10-2017

Morgen gaat de eerste MobiliteitsRAI van start, een initiatief van RAI Amsterdam en RAI Vereniging. Tijdens deze eerste editie ligt de nadruk van zowel het congres als het beursaanbod op het lichte en zware wegtransport. Hoe houden we steden bereikbaar voor logistiek, hoe verduurzamen we het goederenvervoer en met welke slimme innovaties kunnen logistieke processen nog efficiënter worden gemaakt.

MobiliteitsRAI

Samen met de leden van RAI Vereniging, bedrijven, branche- en ondernemers verenigingen uit de sector zijn we erin geslaagd om u een breed producten aanbod en een congresprogramma aan te bieden.

Aanmelden is gratis
U bent van harte welkom om een kijkje te komen nemen op de beurs en bij één of meer van de seminars. Beurstoegang is gratis. Aanmelden en meer informatie over het congres vindt u op http://www.mobiliteitsrai.nl/congres-informatie.

MobiliteitsRAI Congresprogramma

19 oktober 2017 - Seminar: Waar vervoert u straks uw goederen mee?

Tijdens dit programma krijgen de transportmiddelen van de toekomst een podium. Centraal staat de vraag: Waar vervoert u straks uw goederen mee? Welke opties hebben we, wordt dit echt straks gedaan met elektrische, hybride of zelfs waterstof voertuigen en hoe ziet de businesscase er dan uit?

20 oktober 2017 – Intralog demonstratie Auto Docking Trucks

Bij autodocking rijden de voertuigen op distributiecentra geheel autonoom naar het dock om de goederen te laden en te lossen. Met autodocking wil men de kwaliteit en snelheid van de vrachtafhandeling verhogen. De ontwikkelingen op dit gebied worden komende jaren in de praktijk steeds meer zichtbaar. Tijdens dit seminar wordt daarom niet alleen gesproken over autodocking, maar kunnen de bezoekers zich tevens laten inspireren door praktijkdemonstraties van autodocking trucks (op schaal).

20 oktober 2017 – Nationale bestelauto Summit

Door de groei van de binnenstedelijke distributie zijn gemeenten steeds kritischer over het bestelautoverkeer binnen de stadsgrenzen. Hoe kunnen ondernemers en leveranciers met deze veranderende realiteit omgaan? Welke regelgeving komt er aan? Welke innovaties zijn er? En welke subsidies komen beschikbaar? De Bestelauto Summit heeft tot doel om tijdens deze bijeenkomst de belangen van leveranciers, gebruikers en beleidsbepalers samen te brengen.