JCG Business Club Vakreis Piaggio

09-08-2017

Het bestuur van de JCG Business Club nodigt haar leden uit voor weer een mooie vakreis, op 26, 27 en 28 september naar Italië.

vakreis Piaggio

Vorig jaar hebben we Iveco bezocht, dit jaar gaan we voor het lichte segment.

In Pontedera zullen we de fabriek van Piaggio & C. bezoeken. We verblijven in het hart van Toscane, Lucca, en hebben naast het bedrijfsbezoek ook nog een uitgebreid sociaal programma.

Piaggio & C.
De in 1884 door Rinaldo Piaggio opgerichte Piaggio Group is Europa’s grootste fabrikant van gemotoriseerde tweewielers en tevens een belangrijke internationale speler in de bedrijfswagenbranche.

Het assortiment van de Piaggio Groep omvat scooters, motorfietsen en bromfietsen 50 tot 1400 cc onder de merknamen Piaggio, Vespa, Aprilia, Moto Guzzi, Gilera, Derbi en Scarabeo. In de sector bedrijfswagens brengen ze 3- en 4-wielige voertuigen op de markt onder de merknamen Ape, Porter en Quargo (Ape Truck).

In Pontedera wordt onder andere de Vespa scooter gefabriceerd. Vespa staat synoniem voor scooter sinds de introductie in 1946 en inmiddels zijn er meer dan 18 miljoen exemplaren geproduceerd. In Pontedera worden naast Vespa ook Piaggio scooters geproduceerd voor de Europese en Amerikaanse markt en hier is ook het hoofdkantoor van de Piaggio Group gevestigd.

Dinsdag 26 september
- Vliegreis van Amsterdam (12.30 uur) naar Pisa
- Transfer naar hotel in Lucca
- Informeel programma

Woensdag 27 september
- Bezoek Piaggio & C. fabriek
- Lunch
- Informeel programma
- Diner

Donderdag 28 september
- Terugreis naar Amsterdam waar we ongeveer om 17.00 uur landen

Aanmelden
De kosten bedragen: € 599- p.p. (ex. BTW). In de prijs zijn opgenomen: vliegreis, overnachtingen, bedrijfsbezoeken, lunches, diners, transfer en informeel programma. Aangezien vliegtickets zeer kort in optie genomen kunnen worden, vragen wij u snel te reageren.

Het is mogelijk dat het programma in detail nog wordt aangepast, voor vertrek ontvangt u een uitgebreid programma voorzien van alle adresgegevens en vluchttijden.

Hiernaast kunt u het deelnameformulier downloaden.