26 automerken ondersteunen publiekscampagne Kies de Beste Band

22-06-2017

Deze week gaat de zomercampagne van Kies de Beste Band van start. Deze staat in het teken van veiligheid en automobilisten worden onder andere via digitale route informatiepanelen (DRIP’s) boven de snelweg, beeldschermen op tankstations en een online campagne geïnformeerd over het belang van goede en veilige autobanden.

Kies de beste band

Banden zijn het allerbelangrijkste onderdeel van de auto als het gaat om veiligheid. Ze zijn het enige contact met de weg en bepalen voor een groot deel de prestaties van de auto en zijn veiligheidssystemen.

Door te kiezen voor kwalitatief betere én goed opgepompte banden heb je meer grip, een kortere remweg en dus minder kans op ongevallen. Goede banden kunnen levens redden.

En omdat veel mensen met de auto op vakantie gaan is het een goed moment voor vertrek de banden te controleren op spanning, profiel en schade.

 

Gratis brandencheck én kans op een ANWB-slipcursus
Om de kennis over banden onder automobilisten te vergroten, is een speciale quiz ontwikkeld waarbij men in 1 minuut de kennis over banden en veiligheid kan testen. Deelnemers ontvangen een waardebon waarmee ze van 24 juni t/m 3 september 2017 gratis hun banden kunnen laten checken bij onder meer de deelnemende (merk)dealers van de bij RAI Vereniging aangesloten auto-importeurs.

Ondersteun de campagne
Help Nederland veiliger op weg én profileer uw bedrijf als deskundig adviseur van de Beste Band. Dit kan door de campagne te ondersteunen met verschillende promotiematerialen.

Promotiemiddelen
U kunt de volgende promotiemiddelen inzetten:

  • Posters met uw eigen naam en logo
  • Afbeeldingen met uw eigen naam en logo voor gebruik op social media zoals Facebook.

 

Deze kunt u maken op www.kiesdebesteband.nl/poster

  • Logo Kies de Beste Band
  • Banner voor op uw website
  • Animaties en afbeeldingen voor social media, website, nieuwsbrief etc.

 

Deze zijn te downloaden van www.kiesdebesteband.nl/downloads