Fiets, E-bike, Speed E-bike, Racefiets en MTB van het Jaar 2018

07-11-2017

De Fietsverkiezing gaat weer van start! We nodigen u van harte uit mee te doen aan de verkiezing voor 2018. Naast verkiezing van de Fiets van het Jaar, de E-bike van het Jaar en de Speed E-bike van het Jaar, wordt voor de tweede keer de verkiezing van de Racefiets en MTB van het Jaar in samenwerking met het blad Fiets georganiseerd. De uitreiking vindt plaats op 2 maart 2018 tijdens de opening van de fietsbeurzen Bike MOTION en e-Bike Xperience in Utrecht. Dan worden ook de Bike MOTION Awards uitgereikt.

MTB vh Jaar 2018

Heeft uw fiets de X-factor?
Ook dit jaar zal de onafhankelijke vakjury bij het beoordelen extra aandacht besteden aan de ‘X-factor’ van de fietsen. Zo wil de jury een breed scala aan verschillende soorten fietsen voor de verkiezing bij elkaar krijgen.
Bent u een fabrikant of importeur van een fiets en u wilt ‘de beste zijn’ in 2018? Schrijf dan zo spoedig mogelijk in!

Inschrijven
U kunt uw inzendingen vóór 19 januari 2018 aanmelden. Op die manier bent u verzekerd van deelname. Inschrijven kan via de website van de Fiets Awards (www.fietsawards.nl), d.m.v. het digitale deelnameformulier. De inzendingen moeten uiterlijk 26 januari 2018 beschikbaar zijn voor jurering. Het adres voor aanlevering van de fietsen wordt bij bevestiging van uw inschrijving bekendgemaakt.

Exposure
De winnaars van de Fiets van het Jaar verkiezingen krijgen extra exposure tijdens Bike MOTION:

• bekendmaking van de winnaars tijdens de opening van de beurs
  • plaatsing van het winnende product op de beursvloer

Zowel genomineerden als winnaars krijgen:

• vermelding in een persbericht van RAI Vereniging
  • vermelding op de websites www.raivereniging.nl en www.fietsawards.nl
  • vermelding in nieuwsbrieven van RAI Vereniging en social media
  • toestemming voor het voeren van de logo’s in al uw communicatie.

Meer informatie
Wij zien met grote belangstelling uw inschrijving(en) tegemoet. Heeft u vragen? Aarzel dan niet contact op te nemen met Marianne Kremer, m.kremer@raivereniging.nl of 020-504 49 42. Het inschrijfformulier is te downloaden via www.raivereniging.nl en www.fietsawards.nl.